Onko tänne oikeasti tulossa pakollinen kirjautuminen vuodenvaihteessa?
En löytänyt virallista tietoa asiasta. Muistatteko muuten, kun joskus muutama vuosi sitten pakollinen kirjautuminen oli hetken aikaa? Palstan suosio kait hiipui tai tuli protestia tms. ja kirjautumispakko poistettiin melko nopeasti.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Se on tämän palstan loppu.
Ja sitte ois taas pakko siirtyä superpaskaan suomi24. :(
Jos tulisi, niin luulempa, että oma kirjoitteluni todennäköisesti vähenisi. - Vaikka en edes tiedä miksi, koska yritän kirjoittaa sellaista tekstiä, ettei sitä tarvitsisi hävetä kirjoitusvirheitä lukuunottamatta -, vaikka laittaisin nimeni alle.
Olisiko se nyt loppujenlopuksi niinkään sääli jos tämä viher-femakko palsta suljetaan tai siis sulkeutuu.
Käyttäjäkatohan on varma mikäli rekisteröintipakko tulee ja se tarkoittaa että kiinni menee.
Onko tämä palstan linja viherfeministinen todella? Mitä sen voisi todentaa?
Itse en aio rekisteröityä, jos sellainen pakko tulee. On kiva, kun täällä voi kirjoittaa anonyymisti. Nimimerkin kanssa ei enää olisi niin anonyymi, koska muut keskustelijat pystyisivät yhdistelemään itsestäni antamiani tiedonmurusia ja muodostamaan käsityksen siitä, minkälainen olen oikeassa elämässä. Joku voisi jopa tunnistaa, kuka olen. Nimimerkin kanssa joutuisi miettimään tarkkaan, mitä asioita itsestään kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä palstan linja viherfeministinen todella? Mitä sen voisi todentaa?
Avaamalla silmät ja jos vielä ei ymmärrä niin pyytämällä jotain kaikissa sielun ja ruumiin voimissaan olevaa selittämään sen oikein hitaasti itselle.
Johan sitä kerran täällä kokeiltiin. Palattiin pian vanhaan.
Eiähän palsta siihen lopu, kirjoittajia, käviöitä ja lukijoita olisi vain murto-osa. Netti on täynnä hiljaisia keskustelupalstoja ei ne mihinkään häviä ovat siellä vudoesta toiseen.
Ihan sama,ei vaikuta mun elämään.
Toivottavasti. Loppuisi se täällä roikkuminen.
Mainostajat ovat saaneet tarpeekseen, näin olen kuullut. Jos mainosrahat lähtevät niin sitten ainakin palsta loppuu.
Itse kommentoin aika harvaseltaan, mutta luulen, että en jaksaisi kirjautua sisään jättääkseni kommenttia. Joten ainakin omat kommenttini jäisivät laittamatta. Tiedä sitten jaksaisinko käydä vain lueskelemassa...
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se nyt loppujenlopuksi niinkään sääli jos tämä viher-femakko palsta suljetaan tai siis sulkeutuu.
Käyttäjäkatohan on varma mikäli rekisteröintipakko tulee ja se tarkoittaa että kiinni menee.
Awww, nyt se otti nokkiinsa, reppana. No, niin se kuitenkin menee: raivohullut lähes kaikkea vihaavat eivät ole mainostajien ensisijainen kohderyhmä. Että teremenemäst.
Vierailija kirjoitti:
Mainostajat ovat saaneet tarpeekseen, näin olen kuullut. Jos mainosrahat lähtevät niin sitten ainakin palsta loppuu.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että tiedätkö siis mistä ovat saaneet tarpeekseen? Palstan paskaämpäri-vihapuheesta? Olen luullut, että mainostajia kiinnostaisi lähinnä kävijämäärät. Mutta ehkä tosiaan nämä vihatyypit eivät kuulu mainostajien kohderyhmään ja karkottavat oikeita kohderyhmäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjäkatohan on varma mikäli rekisteröintipakko tulee ja se tarkoittaa että kiinni menee.Awww, nyt se otti nokkiinsa, reppana. No, niin se kuitenkin menee: raivohullut lähes kaikkea vihaavat eivät ole mainostajien ensisijainen kohderyhmä. Että teremenemäst.
Hörö naurua! Kiitos siitä.
Jos näin kävisi, niin aika moni teini-trolli katoaisi paikalta ja viestien määrä laskisi. Ja jos tähän päädyttäisiin, niin silloin toimituksessa on laskettu, että jatkuva mode-armeijan ylläpito on kalliimpaa kuin asiallisen keskustelupalstan ylläpito kirjautumisvaatimuksineen ja vähemmällä kävijämäärällä. Tosin veikkaan, että huvikseen trollailevat eivät kuulu vauva-lehden lukijakuntaan eivätkä mainostajien kohderyhmään, joten heidän perään ei jäädä itkemään.
Kyllä, olemme innoisamme tulevista muutoksista. Otamme käyttöön myös kuukausimaksun, joka suoritetaan jokaisen kuukauden alussa, asiakkaan arvioidun käyttötarpeen mukaan. Bonuskortilla saa alennusta. Mikäli haluatte lisätietoja, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mistähän on syntynyt se virheellinen harhaluulo, että ihmiset haluaisivat lukea tasokkaaasti kirjoitettuja ja huolellisesti pohdittuja perusteltuja mielipiteitä? Ja paskat!
Saisi tulla niin jäisi tämä aikasyöppö pois elämästä.