Miehen outo käytös
Minua vaivaa kovasti viimeyön tapahtumat. Olen tapaillut nykyistä miestäni muutaman kuukauden, emmekä ole edenneet vielä vakavaan suhteeseen, mutta asiat ovat alkaneet mennä jo siihen päin. Mieheni ei koskaan kieltäydy seksistä, mutta kuukautisteni aikaan emme juurikaan yleensä ole nähneet. Mieheni on sanonut, että haluaa minut, mutta ei vielä tahdo vakavaa suhdetta edellisen pitkän suhteen jälkeen. Hänen erostaan on nyt päälle puoli vuotta. Hän kertoo rakastavansa seksiä kanssani, mutta itse aktin aikaan, ei erityisemmin näytä nautinnon merkkejä, ja on hyvin hiljainen. Muutama päivä sitten hän kysyi, koska kuukautiseni alkavat, ja sanoin että viikonloppuna. Tavalliseen tapaan yöpyessämme, hän herättää minut yleensä yöllä halukkaana seksiin. Mutta viimeyönä sitä ei tapahtunut. Oli hieman etäinen muutenkin. No, minä sitten reippaana tyttönä aloin tekemään aloitetta ja koskettelin häntä jonkun aikaa. Ei oikein taas reagoinut, mutta huomasin kyllä että oli hereillä ja nautinnon merkkejä kyllä näkyi. Vihjaisin hänelle, että sanoo, jos tahtoo minun lopettavan, ja kappas kummaa, hän pyysi minua jotenkin töykeästi lopettamaan, ja jatkamaan unia. Ja tosiaan kuukautiseni eivät siis olleet vielä alkaneet. Eikä hän ole edes kysynyt, ovatko ne alkaneet. En oikein osaa sanoa, kieltäytyikö hän koska luuli, että minulla on kuukautiset, vai mistä kiikastaa. Koska tuo ei ollut ollenkaan tavanomaista, koska on sanonut että pitää tuollaisista yöherätyksistä, ja yleensä se on hän itse joka minut herättää :( en tietenkään väitä, etteikö seksistä saisi kieltäytyä, mutta ihmetyttää tuo töykeä tapa, ja tuollaista ei ole koskaan tapahtunut. Ja luulisi, että jos tapahtuu, niin vasta myöhemmässä parisuhteessa. Hän huomasi kyllä varmasti, että hieman loukkaannuin, mutta ei vaivautunut korjaamaan sanavalintaansa. Mietin, että täytyisikö minun mainita, etteivät kuukautiseni ole vielä alkaneet, vai olla vain hiljaa. Kuukautiseni ovat tosin alkamassa, joten en oikein tiedä loukkaannuinko pms-oireiden takia turhaan, vai kuulostaako tämä kenenkään muun mielestä hämmentävältä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ap, ylianalysoit...
Ja sinä vastailet neljä vuotta vanhaan ketjuun.
Ne menkat ei kuulu asiaan millään lailla, haet vain tekosyitä. Oikeasti miestä ei enää kiinnosta! Ja miten olette olleet kuukausia yhdessä ja hän eronnut vasta kuukausia sitten? Hänellä taitaa olla se aika kuukaudesta kun laastari repäistään irti. Goodbye!