Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies : Panisitko paljaalla useita naisia bordellissa missä 40%:lla naisista on HIV?

Vierailija
20.11.2016 |

Mies : Panisitko paljaalla useita naisia bordellissa missä 40%:lla naisista on HIV?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panisi, mutta olen pannut bordellissa jossa 20% naisista HIV siten, että kondomi liukui pois päältä.

Vierailija
2/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV tarttuu vain 1 yhdynnässä 3300:sta positiivisen kanssa. Tähän jos vielä huomioi tuon 40% esiintyvyyden, niin todennäköisyys olisi 0.00012. Ei kovin todennäköistä siis saada tartuntaa.

Vierailija
4/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalla jne. maksavat ekstraa, että saavat paljaalla.

Vierailija
5/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannutkin. Useasti.

Vierailija
6/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIV tarttuu vain 1 yhdynnässä 3300:sta positiivisen kanssa. Tähän jos vielä huomioi tuon 40% esiintyvyyden, niin todennäköisyys olisi 0.00012. Ei kovin todennäköistä siis saada tartuntaa.

¨-

Aika hyvin kuitenkin levinnyt tietynlaista seksiä harjoittavien keskuudessa ja nykysin leviää heteroseksissäkin vauhdilla.  En tuollaisiin prosentteihin ihan usko.    Tuon mukaan vaatisi tuhansia kertoja ennekuin tauti tarttuisi.  

Mielestäni kertakin riittää kun riittävän viruspitoista eritettä pääsee toisen ihmisen sellaiseen kohtaan jossa sillä on elin- ja lisääntymiskelpoiset olosuhteet.

.

Vierailija
7/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan PANISI heitä, korkeintaan niin että he saisivat panna minua, eli ratsastaa päälläni.

Mutta taitaisi sekin lopulta jäädä tekemättä.

M29

Vierailija
8/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Harrastan myös matkustamista katselemaan Isisin toimintaa aitiopaikalta:)