Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana???

Vierailija
20.11.2016 |

Noin 5 viikkoa sitten harrastin seksiä poikaystävän kanssa ilman kondomia ja unohdin ottaa minipillerin, jälkehkäisyä harkittiin mutta ei ollut rahaa joten annettiin olla. Menkat oli just loppunu sillon. Nyt menkat 1,5 viikkoa myöhässä, tein testin illalla ja negaa näytti. Parin päivän ajan ollut pientä menkkamaista kipristelyä vatsassa mutta tulee vain vaalean ruskeaa/punaista valkkarin tapaista mömmöä?? Ei siis verta ollenkaan. Stressaan raskautta suuresti joten voisiko stressi aiheuttaa siihen että menkat on myöhässä??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät minipillereitä niiden vaikutuksesta menkat voivat tulla 4nkin kuukauden välein. Seksielämä saa jotenkin enemmän sekaisin hormonitoiminnan kun syö pillereitä. ja varsinkin kun jätät yhden tai kaks syömättä. En tiedä onko kohdallasi tästä kyse, mutta oma kokemukseni oli se etten jaksanut pelätä 2,5kk välein olenko raskaana kun menkat tuli miten sattuu. Vaihdoin kapseliin.

Eikö kapselissa ole täysin samaa hormonia?? Niin miten se sitten vaikuttaa eri tavalla?

Kyseiset minipillerit eivät vain sopineet minulle vaikka hormonaalisia ehkäisyjä kaikki ovatkin

Vierailija
22/22 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran 1,5 viikkoa menkat myöhässä ja välillä vähän tuli ruskeaa tai vaaleanpunaista turhrua. Olin huolesta kankeana ja tein parikin raskaustestiä, negoja olivat. Sitten ne menkatkin alkoi. Koko tuon ajan oli ihan perus alkuraskauteen tai pms:ään viittavia oireita; turvotus, rintojen arkuus, vatsan nipistely, päänsärky...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla