Haamuplussa(ko)?
Kolmen päivän kuluttua pitäisi alkaa menkat. Tein Clearblue Early Decation -raskaustestin ja liitteenä kuva. Mies ja minä olemme näkevämme haamuplussan, mitä mieltä olette? Monenko kohdalla haamut on päätyneet keskenmenoon tai on ollut kyseessä kemiallinen raskaus?
Kommentit (16)
Jotain näkyy, vaikea sanoa onko viivanpaikka. Huomenna tai ylihuomenna uusi testi :)
Kannattaako niitä aavistella ja tiirailla? En minäkään näe mitään.
Joo, munkin näyttö taitaa olla jotenkin huonosti säädetty.
Minä näen tuossa näyttöä kallistamalla vain testialueen.
Clearblue testissä ei tosiaan ole viivanpaikkaa, joten eiköhän tuo haaleaakin haaleampi haamu ole ;)
Kyllä minä näen hennon haamuviivan :) toivottavasti on tärpännyt!
mä tein oireiden perusteella testin kolme päivään ennen menkkojen alkamista ja näytti heti selkeää plussaa.
Testasin noin aikaisin, koska rinnat olivat samalla tavalla kipeät kuin ensimmäisessä raskaudessa.
Testi oli sama kuin sinulla.
Minun on todella vaikea oireista sanoa, kun ei ole aiempia raskauksia takana. Noh, se on vain muutama päivä maltettava ja testailtava uudestaan. -ap
Ei voi sanoa näin aikaisessa vaiheessa mitään varmaa eikä tuossa oikein mitään näykään. Ymmärrän, että teillä on nyt ihan tuli persiin alla, mutta jospa odottaisitte vaikka sen kolme päivää tai vaikka pari päivää enemmänkin ja sitten uusi testi?!
Vierailija kirjoitti:
Clearblue testissä ei tosiaan ole viivanpaikkaa, joten eiköhän tuo haaleaakin haaleampi haamu ole ;)
Ai tuollainen puolen ruudun levyinen palkki?
Lukekaa ohjeet ihan kunnolla. Ei tuossa mitään viivaa ole ja silloin kun on viiva, on raskaana. En ole koskaan ymmärtänyt mitään haamuviivoja ja niiden tulkintaa, itselläni haamuviivat eivät ole raskautta merkinneet.
Nega, en näe viivaa vaikka kuinka yritin zoomata ja tihrustaa
Ihan on selkeä haamuviiva. Uusi testi parin päivän päästä niin eiköhän se viiva ole vahvistunut.
Raskaus varmistui :) viikot 4+1 ja neuvolaan oltu yhteyksissä<3
Ap
En näe tuossa yhtään mitään, onkohan mun näytön säädöissä jotain häikkää.