Törmäsin youtubessa videoon missä väitettiin että Barron Trump olis autistinen. On tai ei niin jotenkin tekee pahaa että 10vee pojan käytöstä analysoidaan oikeen hidastettuna:(
Kommentit (64)
Eiköhän olisi parempi tarkastella sitä omaa perhettä ja informoida niistä epäkohdista muita esim. täällä. 😈
Se on tätä Vasemmiston harrastamaa koulukiusaamista. Normaalia käytöstä kommunisteille.
No jos ei ole autistinen niin ainakin kasvatuksella saa paljon pahaa aikaiseksi.
Jos pojalla on oma kerros, huoneisto kerrostalossa, jonka hän saa sisustaa kuten haluaa, on se vähintäänkin erikoista. 10-vuotiaalla oma olohuone, oma keittiö ym. Ja aina pukeutuu pukuun. Ei normaalia koulua, ei kavereita, vähemmästäkin sitä sekoaa.
Ehkä vanhemmat sitten käyvät katsomassa poikaansa hänen kerroksessaan aina kerran viikossa. Tämän kuvan minä sain.
Figures. Monella vanhana lapsen tehneellä miehellä on riski saada autistinen lapsi. Suomessa tällainen tapaus on esimerkiksi elokuvaohjaaja Matti Kassila. Donnie oli kuusissakymmenissä kun Barron syntyi, eli ei uutta auringon alla.
Nyt se yksityiskoulua käyminen sai selityksen. Mietinkin jo tuota, että eikös niitä yksityiskouluja ole Washingtonissakin, mutta Barron käyneekin aivan tietynlaista yksityistä koulua New Yorkissa.
Isän korkea ikä nostaa lapsen rsikiä autismiin, joten Trumpin iän huomioiden voi hyvinkin olla mahdollista.
Saattaa olla asperger. Sitä ei kuitenkaan minkään nettivideon perusteella diagnosoida.
Miksi Trump ei ole jo antanut pois tuollaista vammaista kakaraa? Menee mieheltä täysin uskottavuus.
Joo, tuo selittäisi hyvin sen miksi Melania ja poika ei muuta. Autistiselle noin isot muutokset on tosi vaikeita. Melaniahan on kertonut että poika tykkää etenkin rakentelusta, tekee pienoismalleja. Sekin sopisi kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole autistinen niin ainakin kasvatuksella saa paljon pahaa aikaiseksi.
Jos pojalla on oma kerros, huoneisto kerrostalossa, jonka hän saa sisustaa kuten haluaa, on se vähintäänkin erikoista. 10-vuotiaalla oma olohuone, oma keittiö ym. Ja aina pukeutuu pukuun. Ei normaalia koulua, ei kavereita, vähemmästäkin sitä sekoaa.
Ehkä vanhemmat sitten käyvät katsomassa poikaansa hänen kerroksessaan aina kerran viikossa. Tämän kuvan minä sain.
Tuskinpa hänen koulukaverinsakaan asuvat kaksiossa ja kulkevat kirppisvaatteissa. Eiköhän ne ole vastaavien perheiden lapsia...ja presidentin lapsella on kyllä kavereita. Vai luuletko että Chelsea Clinton sai komean miehen, koska on niin upea kaunotar?
Vierailija kirjoitti:
Seiskastako luit ja uskoit joka sanan? Eilen ainakin oli kuvia kun kävi äitinsä kanssa lounaalla ja pojalla oli farkut, tennarit ja urheilupusakka päällä. Hän käy ihan normaalia yksityiskoulua miljardöörin pojalle ja hänellä on ystäviä jotka ovat yhtä upporikkaista perheistä kun hän itse. Se on heidän normaali. Ainoa hyväksyttävä normaali ei ole se elämä mitä sinä ja minä eletään. Eikä meidän normaali ole sen ihailtavampaa kun heidänkään. Äitinsä ja muunkin sukunsa kanssa tuntuu olevan tosi läheisiä. Jopa Melanian vanhemmat asuvat samassa rakennuksessa heidän kanssaan ja tämän takia pojalle ei ole palkattu edes nannya. Tämän kuvan minä sain.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa lapsen olla rauhassa. Saa olla sellainen, kun on. Kieltämättä ulospäin vaikuttaa vaivautuneelta.
Ja vaatii aikamoista pokkaa ton ikäseltä seistä siinä lavalla satojen miljoonien ihmisten töllistellessä.
En osaa sanoa onko assi vai ei. Näen vain suloisen pojan <3
Katsokaa tää video:
Voihan se olla, ettei ole autistinen vaan varhaiskypsä. Osaa siten haistaa isänsä bullshitin, eikä siksi halua oikeasti taputtaa hänelle, isänsä käsiä harteilleen jne.
Olen kyllä nähnyt myös sellassia uutispätkiä missä Barron juoksee lavalle halaamaan isäänsä ja missä Donald hieroo ja taputtelee hänen olkapäitään vaikka kuinka ja kauan. Jos nuorimies vaan lopulta sai tarpeekseen ja meinas että älä nyt pappa kulta vatkaa mun hartioitani mustelmille. Ja tuskin toi 10v keksii mitään hirveän syvällistä jutun juurta väsynneenä lavalla herra varapresidentin kanssa kun tuhannet ihmiset hurraa ja kyttää heitä. Voi olla melko hukassa tossa tilanteessa. Eihän hän ole edes mitenkään tottunnut tollasseen menoon niinkun ehkä jotkut kuninkaalliset lapset. Perhe ei ainakaan häntä mitenkään peittele koska pisti hänet näkyvimmälle paikalle seisomaan koko Trumpin voiton puheen ajaksi. Eikä tietenkään tarvikkaan peitellä oli autismia tai ei. Mä kyllä todella toivon ettei olisi! On toi rankka paikka ilmankin.
Ehkä lavalle tullessa oli nähnyt jonkun pokemonin olevan lähellä ja oli käsketty sammuttaa puhelin ennenkuin pääsi metsästämään. Hei haloo, poika on esiteini, ne on kaikki aika tympääntyneen näköisiä, eivät pidä vanhempiensa huomiosta julkisesti, tai huojuttelevat itseään kun tylsistyttää tai hermostuttaa. Kävelykin voi olla lampsivaa tai vaappuvaa kun tympii. Muuten normaali paitsi rikas ja kuuluisa.
Miten se niin tajuttoman pitkä?! Näyttää 14-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa hänen koulukaverinsakaan asuvat kaksiossa ja kulkevat kirppisvaatteissa. Eiköhän ne ole vastaavien perheiden lapsia...ja presidentin lapsella on kyllä kavereita. Vai luuletko että Chelsea Clinton sai komean miehen, koska on niin upea kaunotar?
Ei se mies mikään erityinen komistus ole, ja chelseakin tavallinen nätti nainen.
Julkisuudessa olleet assit eivät ole olleet yhtä erikoisia kehonkieleltään kuin Barron. Asseja ei monet edes tunnista, ajattelevat vain töykeiksi usein, kun normaali sosiaalinen käyttäytyminen on asseille vaikeaa. Jotkut saavat diagnoosinkin vasta aikuisiällä ja tajuavat, että mistä on ollut yleensäkin kyse.