Uhmaikäinen paskoi tahallaan matolle eikä suostu siivoamaan sotkua
Rentouttava sunnuntaipäivä meni sitten tälläkin viikolla tapellessa uhmaikäisen kanssa vähän joka asiasta ja huipentui lopulta siihen, että vekara väänsi mielenosoituksellisesti tortut olohuoneen matolle. Ja siellä se paskapökäle vieläkin on, kun riiviö heitteli tarjoamani siivousvälineet pitkin seiniä. Olen kuitenkin hajuhaittojen ja maton pilaantumisen uhallakin päättänyt, että tällä kertaa en jousta, sillä pennun on korkea aika oppia kunniottamaan äitiään, oli uhmaikä tai ei. Siispä kysynkin teiltä arvon palstalaiset: miten ratkaisisitte tämän kimurantin tilanteen?
Kommentit (18)
Otat sen paskan siitä matolta ja levität sen läjän lapsen naamaan ja kysyt, että "tätäkös sinä varmaan halusit". Varmasti oppii olemaan paskantamatta matolle.
En tiedä. Mulla on kolme lasta ja ikinä ei ole mitään tuollaista tullut vielä vastaan. Yritä pysyä johdonmukaisena ja rauhallisena. Ehkä viisainta että itse siivoat pökäleen pois mutta samalla sanot että tämmöne ei sitten toistu.
Tarjoilet muksulle pökäleen aamupalaksi.
Laita penska parvekkeelle alushoususillaan. Viilentää kummasti pahimmat tunnekuohut.
Se on kuule sinun tehtäväsi siivota se sotku. Syyllistää nyt viatonta lasta tollasesta.
Kuvittele olevasi itse tuo pieni epätoivoinen lapsi. Mitä haluaisit sinusta huolta pitävän vanhempasi tekevän?
Kuulostaa hienolle,meillä uhmis paskoi housuun.
Kaikki johtuu sinusta. Olet ärsyttänyt koko viikon uhmaikäistä!
Olet tyhmä vanhempi ja nyt sait palkan.
Lasun paikka lapsi paskan keskellä kun ämmä palstailee kaiket illat
Vaihda mattoja päittäin, jos lapsen omassa huoneessa on sellainen.
Isänä antaisin selkäsaunan. Varmuuden vuoksi molemmille.
M40
ei helv... tää ketju on niin Kalevauva-matskua että...
Entiedä miksi mutta aloitus sai minut huvittumaan. Pakota lapsi siivoamaan paskat pois
Mulla on 15v uhmäikäinen poika, joka paskoo matolle.
Lopettaisin provoilun.