Joutuisit muuttamaan äitisi isän synnyinkuntaan!! MINNEKÄS TULISI LÄHTÖ??
Kommentit (385)
Sarakylään, Pudasjärvelle.. hyh
Pohjois-Pirkkala lukee äidinisän papereissa. Samassa pitäjässä asun nyt itsekin, mutta silti eri kaupungissa. Olen jossain vaiheessa elämääni asunut melkein papan synnyinkodin naapurissa.
Joutuisin pakkaamaan kamani ja muuttamaan Vampulaan (joka nykyään kuuluu Huittisiin). Selasin koko ketjun enkä bongannut ensimmäistäkään "tulevaa" naapuria. Olen erittäin kiitollinen, ettei minun oikeasti tarvitse muuttaa Satakuntaan kylään, jossa on enemmän sikoja kuin ihmisasukkaita.
Äidin puolen isoisäni kuoli ennen kuin synnyin. Ei siis itse asiassa ole ikinä tullut puheeksi oliko "mummola" jo hänen kotiseutuaan vai oliko muuttanut sinne jostain. Joka tapauksessa jonnekin savolaiseen pikkukylään tulisi muutto :)
Värtsilään. (Ja puoliksi täysin rajakarjalainen, tää haara nyt vaan sattui nykyisen Suomen puolelle).
Ja täältä tultais Antrean Salo-Kekkilään...
Kivennavalle, Karjalaan. Olisi ainakin Pietari lähellä :-)
Kangasala :) kuulemma Suomen kaunein paikka.
Huh, paljon savolaisia! Tuttuja pikkupaikkakuntia tulee toisensa jälkeen. :D Minulle tulisi lähtö Sonkajärvelle, eli melko lähellä nykyistä asuinpaikkaa (Iisalmi) pysyisin.
Vierailija kirjoitti:
Kauhajoelle (En tod muuttais)
Sama! 😂
Ei tulis minnekään lähtöä, sillä asun jo Joensuussa
Ei mihinkään. Kotipaikkansa oli tuossa neljän kilometrin päässä, nyt siinä tosin on Enermet.
Oot kaikki mistä haaveilin, siksi saavuinkin Tampereelle takaisin!
Karjalan Antreaan