Oliko tämä pettämistä?
Menet naispuolisen kaverin kanssa baariin viettämään tyttöjen iltaa aikeissa ostaa sisäänpääsyliput diskoon. Vastaan tulee (todella epäkiinnostava) miesporukka, joka antaa teille ilmaiset liput diskon puolelle ja luvan käydä ottamassa yksityisestä tilasta ilmaista viinaa koko illan ajan.
Käytätte ne ilmaisliput ja otatte sitä ilmaista viinaa ja juttelette välillä kohteliaisuudesta ko miesten kanssa ja välillä käytte keskenään tanssimassa ja kiertelemässä. Kerrotte ihan suoraan olevanne naimisissa. Loppuillasta yksi ko miehistä ehdottaa seksiä sinulle, kieltäydyt ja lähdet kotiin. Kotona herätät miehen ja sanot rakastavasi ja että hän on maailman paras mies.
Aamulla kerrot miehelle illan kulusta. Mies on vihainen ja sitä mieltä, että olet jollain tasolla pettänyt häntä illalla. Onko näin tosiaan? Mitä mieltä?
Kommentit (38)
- Ei pahalla Ap. mutta miehesi ei ehkä ole käytökseltään aivan terve. - Vai antaako hän sinun mennä viettämään ja nauttimaan olostasi mihinkään ilman, että syyllistää sinua pettämisestä, tai jostain muusta. - Selkäkarvani nousisivat pystyyn jos mahdollinen kumppanin (nainen) haluaisi rajoittaa minua niin, että odottaisi minun kokevan syyllisyttä, jos puhuisin, jopa aloittaisin puhumisen muillekin naisille kuin vain hänelle, vastaavasssa tilanteesa kuin mitä edellä kerroit keskustelustasi lapsen harrastuksen yhteydessä.
PS: Kiitos tuosta disko tarkennuksesta.
Olkaan onnellisia, että selvisitte ilman raiskausta, miehesi on ymmärrettävästi huolissaan käytöksestänne. Vähän lakkaa teidän juomiin ja teidät olisi voitu taluttaa taksilla jonkun asunnolle pantavaksi.
Huh, huh.. vastuutonta. En kyllä uskailtaisi lähteä minkään satunnaisen äijä porukan matkaan, kun kaikilla on nykyään huumeita mukana. Huumauksen mahdollisuus on suuri ja se voi tapahtua vaikka vahingossa jos juot väärästä lasista.
No ei ole pettämistä. Sä joit ilmaista viinaa, ja kyllä jokainen viihteellä oleva ihminen olis tehnyt samoin.
Vierailija kirjoitti:
Menet naispuolisen kaverin kanssa baariin viettämään tyttöjen iltaa aikeissa ostaa sisäänpääsyliput diskoon. Vastaan tulee (todella epäkiinnostava) miesporukka, joka antaa teille ilmaiset liput diskon puolelle ja luvan käydä ottamassa yksityisestä tilasta ilmaista viinaa koko illan ajan.
Käytätte ne ilmaisliput ja otatte sitä ilmaista viinaa ja juttelette välillä kohteliaisuudesta ko miesten kanssa ja välillä käytte keskenään tanssimassa ja kiertelemässä. Kerrotte ihan suoraan olevanne naimisissa. Loppuillasta yksi ko miehistä ehdottaa seksiä sinulle, kieltäydyt ja lähdet kotiin. Kotona herätät miehen ja sanot rakastavasi ja että hän on maailman paras mies.
Aamulla kerrot miehelle illan kulusta. Mies on vihainen ja sitä mieltä, että olet jollain tasolla pettänyt häntä illalla. Onko näin tosiaan? Mitä mieltä?
Joku syyhän siihen oli että miksi teille annettiin ilmaiset liput ja juomat. Osaatko arvata mikä?
10. pisteen vihje: Ei liity siihen että oltaisiin kohteliaita ilma taka-ajatuksia.
Ei tässä tapauksessa. Mutta jos mies olisi viettänyt aikaa vastaavalla tavalla naisporukassa, se olisi ollut pettämistä ja naista kehottettaisiin jättämään kyseinen sika.
Vierailija kirjoitti:
Noin ne pettämiset tapahtuu. Ei tullut mieleen, että miehet olisivat voineet huumata teidät? Ei ne ilman taka-ajatuksia teille juomaa ja liput tarjonneet. Sitten herätään vieraasta hotellihuoneesta housut kintuissa.
Olisin minäkin vihainen jos naiseni olisi noin viinan himoinen, että vieraiden matkaan lähtee.
Huh huh.
Ihmisen huumaaminen ja seksi hänen kanssaan on vakava rikos ja siitä saa ihan kunnon tuomion oikeudessa. Jos joutuu rikoksen uhriksi, ei kyllä ole pettänyt!
Ja tuolla ulkona kuume tepastelee vaikka kuinka monia miehiä, jotka himoitsevat naistasi omassa mielessään, eikä se tarkoita, että naisesi olisi niistä ajaruksista vastuussa tai pettäisi, ellei lähde niiden kanssa vapaaehtoisesti puuhastelemaan.
Ihan uskomaton maailmankuva sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin ne pettämiset tapahtuu. Ei tullut mieleen, että miehet olisivat voineet huumata teidät? Ei ne ilman taka-ajatuksia teille juomaa ja liput tarjonneet. Sitten herätään vieraasta hotellihuoneesta housut kintuissa.
Olisin minäkin vihainen jos naiseni olisi noin viinan himoinen, että vieraiden matkaan lähtee.
Huh huh.
Ihmisen huumaaminen ja seksi hänen kanssaan on vakava rikos ja siitä saa ihan kunnon tuomion oikeudessa. Jos joutuu rikoksen uhriksi, ei kyllä ole pettänyt!Ja tuolla ulkona kuume tepastelee vaikka kuinka monia miehiä, jotka himoitsevat naistasi omassa mielessään, eikä se tarkoita, että naisesi olisi niistä ajaruksista vastuussa tai pettäisi, ellei lähde niiden kanssa vapaaehtoisesti puuhastelemaan.
Ihan uskomaton maailmankuva sulla.
On vain nykypäivän todellisuus. Vieraiden äijä porukoiden kanssa ryyppäävät huumataan ja raiskataan. Ja itseään voi vain syyttää jos sinne hakeutuu.
Jos sinulla olisi ollut jotain syytä peitellä tapausta, silloin olisit varmaan alitajuisesti kokenut tekeväsi jotain väärää, ehkä toisen odotusten pettämistä siitä, miten toivoi sinun käyttäytyvän. Eli jos nyt et suoraan olisi ihan tuntenut pettäneesi. Mutta jos aivan suoraan kerrot illan kulun ja se tuollainen oli, niin ei kyllä pitäisi pettämisen kriteereitä täyttää. Tai sitten ne on puolisollasi todella alhaalla. Toki sekin pitää jokaisen kohdalla hyväksyä missä kunkin raja menee ja mahdollisesti sitten tehdä omat päätökset, jos kokee ettei voi elää suhteessa omien tarpeellisiksi kokemiensa vapauksien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Huh, huh.. vastuutonta. En kyllä uskailtaisi lähteä minkään satunnaisen äijä porukan matkaan, kun kaikilla on nykyään huumeita mukana. Huumauksen mahdollisuus on suuri ja se voi tapahtua vaikka vahingossa jos juot väärästä lasista.
"Lähteä matkaan"? Enhän minä lähtenyt minnekään jatkoille vieraiden miesten kanssa. Olin yökerhossa ja menossa sen diskopuolelle aikoen maksaa lippuni, kun saikin sen ilmaiseksi ja säästin rahaa. Ja säästin rahaa ilmaisilla drinkeillä. Ymmärtäisin jos syyttäisit minua ko miesten hyväksikäytöstä, koska niinhän siinä vähän tapahtui, mutta pettämisessä luulisi olevan jotain henkistä mielenkiintoa minunkin taholtani ellei fyysistä pettämistä ja kun ei ollut en pysty kokemaan, että olisin pettänyt.
Mutta kuulostat hyvin paljon mieheltäni, hän näkee asian juuri noin. Jankkaa niistä miesten moriiveista, vaikka en minä ole mielestäni toisten ihmisten motiiveista vastuussa, vain itsestäni. Ihan kuin jossain arabimaassa nainen on pelkällä olemassaolollaan vastuussa miesten houkuttelusta ja voi saada syytteen, jos tulee raiskatuksi.
Ap
Ei ollut pettämistä. Ensi kerralla ymmärrät varmaan olla raportoimatta ihan jokaista yksityiskohtaa illanvietosta yltiömustasukkaiselle miehelle.
Ei ole pettämistä ja noilla miehillä varmaan oli tarjoilut ja ilmaislippuja firman piikkiin tai jonkun asiakkaan maksamana, joten heille ihan sama, kuinka paljon porukkaa oli siinä antimia nauttimassa.
Olen itse nainen, mutta jos jostain syystä ilmaisia sisäänpääsyjä tai jotain drinkkilippuja on, voin ihan hyvin pyytää joitakin lähellä olevia mimmejä "siipeilemään" tekemättä siitä numeroa.
Hauska ja halpa ilta teille!
Ap selvästi unohti mainita sen, että lutkutti vierasta kyrpää takahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lähteä matkaan"? Enhän minä lähtenyt minnekään jatkoille vieraiden miesten kanssa. Olin yökerhossa ja menossa sen diskopuolelle aikoen maksaa lippuni, kun saikin sen ilmaiseksi ja säästin rahaa. Ja säästin rahaa ilmaisilla drinkeillä. Ymmärtäisin jos syyttäisit minua ko miesten hyväksikäytöstä, koska niinhän siinä vähän tapahtui, mutta pettämisessä luulisi olevan jotain henkistä mielenkiintoa minunkin taholtani ellei fyysistä pettämistä ja kun ei ollut en pysty kokemaan, että olisin pettänyt.
Mutta kuulostat hyvin paljon mieheltäni, hän näkee asian juuri noin. Jankkaa niistä miesten moriiveista, vaikka en minä ole mielestäni toisten ihmisten motiiveista vastuussa, vain itsestäni. Ihan kuin jossain arabimaassa nainen on pelkällä olemassaolollaan vastuussa miesten houkuttelusta ja voi saada syytteen, jos tulee raiskatuksi.
Ap
Miehesi ymmärsi millaisessa riskissä olit kun itse on miehenä monesti ollut siellä toisella puolella. Ymmärrä ettei nykyään pelata enää pelkän viinan kanssa. Jos joku tuosta porukasta olisi halunnut, niin olisi voinut huumata teidät. Tyhmää riskeerata itsensä muutaman euron vuoksi. Lakka voi jopa pysäyttää hengityksen ja tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehesi ymmärsi millaisessa riskissä olit kun itse on miehenä monesti ollut siellä toisella puolella. Ymmärrä ettei nykyään pelata enää pelkän viinan kanssa. Jos joku tuosta porukasta olisi halunnut, niin olisi voinut huumata teidät. Tyhmää riskeerata itsensä muutaman euron vuoksi. Lakka voi jopa pysäyttää hengityksen ja tappaa.
Mieheni ei ole koskaan huumannut tai raiskannut ketään. Jos se on sinulle normaalia, niin käänny ammattiavun puoleen. Epäilen, että muut miehet eivät myöskään pitäisi siitä, että leimaat heidät kaikki sairaiksi rikollisiksi.
Tämä keskusteluketju on saanut ihme käänteen, ilmeisesti joku yksi häirikkö on tullut kirjoittamaan monta viestiä. Mene pois jonnekin muualle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mieheni ei ole koskaan huumannut tai raiskannut ketään. Jos se on sinulle normaalia, niin käänny ammattiavun puoleen. Epäilen, että muut miehet eivät myöskään pitäisi siitä, että leimaat heidät kaikki sairaiksi rikollisiksi.
Tämä keskusteluketju on saanut ihme käänteen, ilmeisesti joku yksi häirikkö on tullut kirjoittamaan monta viestiä. Mene pois jonnekin muualle!
Ap
Kysyit miksi miehesi on vihainen ja nyt kun kuulet syyn suutut? Sorry vaan, mutta käytöksesi ei ollut järkevää. Toki se sinulle tässä vapaassa maassa suodaan, mutta niin suodaan myös miehellesi loukkaantua siitä. Fiksun naisen ei tarvitse pyöriä muiden miesten seurassa. Vaikka nyt ei mitään tapahtunut, niin joskus sattuu se mustapekka käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muistui mieleen, että kerran aikoinaan keskustellessamme mieheni kanssa yhden illan suhteista yleisellä tasolla, mies päivitteli, miten kukaan nainen uskaltaa ryhtyä niihin, kun he voivat joutua fyysiseen vaaraan siinä.
Tämä on jäänyt mieleen kummallisuutena. Ajatteleeko ihan tavallinen mies kuitenkaan niin, että kaiki miehet ovat potentiaalisesti väkivaltaisia naisia kohtaan. Vai onko se merkki siitä, että itse voisi nähdä sellaisen ihan mahdollisena. Kaiken lisäksi mies on itse harrastanut paljon yhden illan suhteita. Ehkä hän on niissä aina kokenut naisen jotenkin olleen hänen armoillaan ja hän nyt ihan hyväsydämisyydestä ei ole tehnyt pahaa. Kamala ajatus.
Tulipa vain mieleen, kun täällä tuo yksi mies jaksaa vääntää kauhukuvia ilmaisen viinan tyrmäystipoista ja raiskauksista. Ihan kuin kaikki miehet olisivat hänen mielestään automaattisesti raiskareita ja väkivaltarikollisia.