Onko nettideittaillessa pakko laittaa kuva itsestään?
Onko se välttämätöntä jos haluaa että joku kiinnostuu, voiko kuvallinen henkilö kiinnostua kuvattomasta?
Kommentit (3)
Jos kirjoittaa hyvän, mielenkiintoisen ja persoonallisen esittelytekstin tai viestin, onhan se mahdollista. Itselläni oli kuvallinen profiili ja mielenkiintoisimmat tyypit löytyi kuvattomista. Mutta itse en olisi heihin mitenkään osannut ottaa yhteyttä, koska kaikille oli yhteistä profiilin niukkuus. Jotenkin vaan siitä ekasta viestistä jo huomasi, että tässä on nyt jotain. Ja sekin muuten kaikille oli yhteistä, että se kuva puuttui ammatin vuoksi. Jokainen tarjoutui lähettämään kuvansa sähköpostilla tai jotain muuta kautta aika pikaisesti. Eli jos olet kuvaton, panosta esittelyyn tai viestiin ja ota itse aktiivisesti yhteyttä kiinnostaviin ihmisiin.
Aika moni on kyllä -syystä tai toisesta ilman kuvaa... Hyvä kuva vaan usein puhuu enemmän kuin tuhat sanaa. Mutta kua tietää puhuuko totta vai ei. - Hyvällä kuvalla on myös tapa erottua. Itse en ole kaksinen kirjoittaja ja mitä olen katsonut muiden profiileita, niin aika usein niissä toistuu samat kliseet ja fraasit. Mutta toisaalta jos ja kun joku osaa kirjoittaa erinomaisen hyvin niin se on paljon päätä huimaavampaa ja saa sukat jaloissa pyörmään takuulla paremmin kuin liian sliipattu kuva. - Puhumattakaan jos kuva on - tekisi mieleni sanoa, että mauton.
Up