Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28-vuotias heteromies, mutta tänään tuntui kuin olisin menettänyt anaalineitsyyteni

Vierailija
20.11.2016 |

Olen liittynyt tänään (osin alkoholin vaikutuksen alaisena) ensimmäisen kerran elämässäni S-ryhmään. Maksoin lainaksi siitä 100e. Olen lapseton sinkku ja käytän lidliä pääasiassa. Voin tuntea hyvin sen nöyryyden s-rymän omistajaksi liityttyäni, mitä homo kokee menettyään anaalisen neitsyytensä. Niin suuri on tämä häpeän tunteeni nyt, että myötätuntoni on sopeuttavan ja soveltavaan vopimakas. Toivunko tästä häpeästä koskaan, se jää nähtäväksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt, onko tästä olemassa jotain kriisiapua tai vertaistuki rythmiä meille S-ryhmän uhreille. Millä tavalla olette selviytyneet tästä?

On hyvä että seks.vähemmistöllä on omansa, mutta kuka puolustaa ja ajaa meidän S-ryhmän uhrien asemaa suomessa? Ei kukaan...

T:ap

Vierailija
2/3 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä viestiä s-ryhmälle. Ehkä saamme kaikki lukea saamasi vastauksen seuraavasta Yhteishyvästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ajatukseni heiluvat epävakaan ja vakaan kanssa. Ei ole kyse siitä, ettenkö  voisi virheitä perua, vaan siitä mikä on pysyvää. Virheeni on olla jo kolme tuntia bonuksia ja asiakasrekisteriä tukevan seurannan kannattaja.

Saako sieltä edes ostettua Talvivaaran  osakkeita tai holkkitupakkaa? Ei taida saada...

Ehkä selviydyn tästä, olen luonteeltani miehinen olemus Alien elokuvien Ellen Ripleystä tai Titanic elokuvan Rose Calvertista. Aika maskuliininen pakkaus, kuin joku muinainen Hercules tai Oidipus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän