Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein joudut antamaan miehellesi seksiä?

Vierailija
20.11.2016 |

Meillä mies on selvästi ärtynyt ja saattaa rikkoa tavaroita, jos ei ole saanut seksiä yli kahteen päivään. En kehtaa kieltäytyäkään vaikkei itsellä aina mieli tekisi seksiä, koska meidän perheessä mies on se, joka tuo leivän pöytään ja minä olen kotiäitinä. Joskus kyllä toivoisin että mies ei haluaisi niin useasti. Suhteen alkuaikoina minäkin halusin usein seksiä mutta nykyään riittäisi kerran kuussa tai harvemminkin. Mies haluaisi vaikka joka päivä. Kuinka usein sinä joudut antamaan miehellesi seksiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna vaan saan, ja tällä hetkellä liian vähän. Miksi et halua enää? Onko seksi muuttunut vai mikä, ettei haluta?

-nainen, lapsi 2v

Vierailija
2/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on selvästi ärtynyt ja saattaa rikkoa tavaroita, jos ei ole saanut seksiä yli kahteen päivään. En kehtaa kieltäytyäkään vaikkei itsellä aina mieli tekisi seksiä, koska meidän perheessä mies on se, joka tuo leivän pöytään ja minä olen kotiäitinä. Joskus kyllä toivoisin että mies ei haluaisi niin useasti. Suhteen alkuaikoina minäkin halusin usein seksiä mutta nykyään riittäisi kerran kuussa tai harvemminkin. Mies haluaisi vaikka joka päivä. Kuinka usein sinä joudut antamaan miehellesi seksiä?

Joka päivä ja kerran viikossa pitää antaa anaalia.

Luonnollisesti suuseksi kuuluu aina pakollisena osana toimitusta. Muuten mies uhkaa erolla ja joutuisin lähtemään lasten kanssa pois hulppeasta omakotitalosta jota en omista. Meillä on avioehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan seksiä 4-8krt/viikko Riippuu aika paljon kierrosta millasella tuulella olen tai hän on ja onko työstressiä

En kyllä ymmärrä tuota "joudut harrastamaan" eikös seksin kuuluisi olla molempia osapuolia tyydyttävää?

Vierailija
4/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä. Nautin siitä suunnattomasti!

Vierailija
5/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ja nainen täydentävät toisiaan"

-Räsänen

Vierailija
6/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa viettämään kanssamme kansainvälistä paskojen provojen päivää!

Illalla luvassa paraati, ilotulitus ja lapsille ilmapalloja!

Vierailija
7/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa viettämään kanssamme kansainvälistä paskojen provojen päivää!

Illalla luvassa paraati, ilotulitus ja lapsille ilmapalloja!

Tänään on kyllä ollut harvinaisen laiskoja provoja. Sama tyyppi kaikkien takana?

Vierailija
8/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ja kerran viikossa pitää antaa anaalia.

Luonnollisesti suuseksi kuuluu aina pakollisena osana toimitusta. Muuten mies uhkaa erolla ja joutuisin lähtemään lasten kanssa pois hulppeasta omakotitalosta jota en omista. Meillä on avioehto.

Tämä on täysin oma vika, jos et siis halusi tehdä noin. Oma valinta, ja aika selvää millä perusteella se mies on valittu.

Vierailija
9/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli elät parisuhteesa, jossa on henkistä väkivaltaa ja kiristämistä, jos mies ei saa seksiä. Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Seksin pitäisi olla kivaa ja haluttavaa molemmille.

En mäkään haluaisi seksiä miehen kanssa, jonka impulssikontrolli on 5-vuotiaan tasolla. Onneksi olen parisuhteessa aikuisen miehen kanssa, joka ei ole koskaan painostanut seksiin ja seksiä meillä onkin säännöllisesti. Joskus tulee kausia, jollloin jompaa kumpaa ei haluta ja sekin on ihan ok, eikä siitä seuraa mitään tavaroiden rikkomista tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi