Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos miehesi takaa päin rakastellessa kuiskaisi korvaasi

Vierailija
20.11.2016 |

"hyvä tyttö"? Oma muijani veti herneen tuosta nenään vaikka ei sitä myönnäkään. Huomasin heti reaktiosta että ei tykännyt siitä. Miksiköhän? Kummallista

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sanotaan tottelevaiselle koiralle tai lapselle, ehkä se siinä häntä häiritsi. Kummallista, ettei halua tulla kohdelluksi jonain tottelijanasi, kun olette petipuuhissa, hämmentävää kerta kaikkiaan.

Vierailija
2/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat tällaista kysyä, tiedät jo vastauksenkin. Muijasi on syystä vihainen.

Mitä jos sinua pantaisiin takaapäin ja panija kuiskaisi korvaasi "hyvä poika".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin sanotaan tottelevaiselle koiralle tai lapselle, ehkä se siinä häntä häiritsi. Kummallista, ettei halua tulla kohdelluksi jonain tottelijanasi, kun olette petipuuhissa, hämmentävää kerta kaikkiaan.

Käsittääkseni melkein kaikki naiset tykkäävät kyllä palvella miestä seksuaalisesti samoin kuin miehet tykkäävä täyttää sen dominoivan roolin.

AP

Vierailija
4/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin varmaan samantien. Tuo olisi ihanaa :3

Vierailija
5/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun naisesi kuuluu näihin mielensäpahoittajiin. Ominaista on että mitä pienemmistä asioista vedetään hernekeitot nokkaan ja murjotetaan naama norsun vitulla. Tuokin ihan tyhjänpäiväinen asia, huh huh.

Vierailija
6/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi halventavalta ja seksi loppuisi siihen.

Vierailija
7/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppuisi kyllä siihen paikkaan.

Niin ei kyllä koskaan ole käynyt. Onneksi hän tietää kuinka minut saa antautumaan seksiin.

Vierailija
8/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se raivostuttaisi ja naurattaisi yhtä aikaa. On meidän välistä pilailua tuollainen, eikä haittaa, jos seksissä jopa puolilsi tosissaankin niin sanoo.

Vastaavasti sanon joskus joitain juttuja miehelle, jotka risoo ja naurattaa sitä.

Vierailija
9/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni melkein kaikki naiset tykkäävät kyllä palvella miestä seksuaalisesti samoin kuin miehet tykkäävä täyttää sen dominoivan roolin.

AP

Olettamuksesi on väärä. Sanavalintasi paljastaa että olet naista halveksiva sovinisti. Vai palvella, pyh.

Musta on kiva dominoida miestä ja käyttää siihen straponia jos se on tarpeeks alistunut ja ulisee ja rukoilee sitä että sitä p*nnaan tuhkaluukkuun. Sitä ennen se on joutunut jo nuolemaan mun kenkiä.

Vierailija
10/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei olisi ehkä ollut niin paha, jos olisit sen reippaan kannustavasti huudahtanut, mutta sä kuiskasit sen kuin salaisuuden. Mulle tuli tosta jotenkin pedofibat.

Vierailija
11/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tytöttelyä rasittavampaa että kumppani arvioisi sitä mistä minä pidän sen perusteella mistä hänen käsittääkseen melkein kaikki muut pitävät.

12/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin varmaan tullut siihen paikkaan välittömästi.

Vierailija
13/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaisin itsekin aina sopivissa tilanteissa kuiskimaan sitä sen korvaan. Eiköhän jossain vaiheessa tajua, että missä meni vikaan, taikka saadaan erikoinen piriste seksielämäämme.

Vierailija
14/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää kovasti varsinkin jos otteet sopii kuvaan. 

Itse ehkä en tykkäisi varsinkaan yllättäen lausuttuna, koska  ensinnäkin puhe tuntuu kääntävän mun aivot väärään suuntaan, en haluaisi seksin aikana juuri miettiä mitään. Ja varsinkin "hyvä tyttö" on peräisin jotenkin mulle aivan väärästä kontekstista ja aiheuttaisi vaan siis jonkun sellaisen etääntymisen. Keksin kyllä tilanteen missä se olisi ihan hauska, jos vaikka mies olisi juuri käännellyt mua ja huvittuneesti sen sanoisi, kehuna, niin huumorilla ottaisin. Mutta kesken kaiken ilman syytä, vähän outoa.

Vierailija
15/24 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei olisi ehkä ollut niin paha, jos olisit sen reippaan kannustavasti huudahtanut, mutta sä kuiskasit sen kuin salaisuuden. Mulle tuli tosta jotenkin pedofibat.

Tämä. Sen lisäksi, että AP haluaa alistaa seksikumppaniaan, hän myös (itseltäänkin salaa?) tuntuu haaveilevan jostain pikkulapsesta. Mikä on kun et kykene tasa-arvoiseen parisuhteeseen? Oliko äiti liian ankara lapsuudessa, AP?

Vierailija
16/24 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/24 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin sen seinään. 

Vierailija
18/24 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satunnainen kumppani tekisi noin, pitäisin naurettavana.

Mutta jos mieheni tekisi noin, laukeaisin. Häneen luotan täysin, ja hän on mun pervoilukumppani jonka kanssa yhdessä estottomasti kokeillaan kaikkea mikä tuntuu kiinnostavalta.

Yllättävän harva ymmärtää eron.

Vierailija
19/24 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin, ei takaa päin.

Vierailija
20/24 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies saa ihan rauhassa höpötellä mitä tykkää. Kaikki mikä pitää suhteessa kipinän yllä, on hyvä mullekin.. PUOLIN JA TOISIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi