Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ripsari pitäis pestä joka päivä?

Vierailija
20.11.2016 |

Käytän vedenkestävää ripsaria, enkä läheskään joka päivä puhdista sitä pois illalla. Aamulla lisään uutta jos tarvii, mutta usein ripset on ihan yhtä hyvät kuin edellisenäkin päivänä. Topsipuikolla vain silmänurkat puhtaiksi. Onko hirveän väärin tehty?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Ihmiset luulevat, että käymällä suihkussa, he ovat hygieenisempiä ja puhtaampia. Bakteriologisesti näin ei kuitenkaan ole, Larson kertoo Goodtoknow-sivustolle."

Vierailija
22/25 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Et siis käy suihkussa tai peseydy iltaisin ennen nukkumaanmenoa, etkä myöskään aamulla ennen töihinlähtöä? Hyi hitto millainen possu.

Niin, ei suihkussa todellakaan ole tarvetta käydä aamuin illoin tai edes joka päivä.

"Kolumbian yliopiston infektioihin perehtyneen tohtori Elaine Larsonin mukaan suihkussa ei tarvitse käydä kuin kerran tai kaksi viikossa."

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/kuinka-usein-tulisi-k…

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001234812.html

Jep. Ja toki maalaisjärkeä käyttäen eli tietenkin suihkuun, jos on "likaantunut", vaikka pihatöissä tai liikunnan jälkeen ym. Mutta ei suihkussa ole mitään tarvetta ihan vain huvikseen päivittäin käydä, varsinkin jos tekee vielä siistiä toimistotyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pestä, jos siltä tuntuu. Minä olen jättänyt meikkien pesun väliin niin usein, etten edes muista. Olen 34-vuotias, joten ne kammottavat seuraukset olisi pitänyt jo ilmentyä. Tämän jälkeen jos niitä ilmenee, niin alkaahan tuota ikääkin silloin olemaan jo sen verran, etten muutenkaan ole enää hehkeimmilläni (kuka muka on 50-vuotiaana? ).

Ei yhtään silmätulehdusta tai finnejä, ripset on pitkät ja kauniit, ei ole ryppyjä. Silmäni ei ole herkät enkä toisaalta hyöri ja pyöri nukkuessa. Aamulla en lisää meikkiä vaan siistin jos jotain on.

Vierailija
24/25 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin peset vaikkapa kädelle tippuneen kastikeroiskeen tai appelsiinimehun pois - se on likaa.

Minä nuolaisen tuollaiset roiskeet eli bakteerit vaan lisääntyy. Hui hui. Mistä se ripsiväri tietää olleensa ripsissä liian kauan? Eiköhän ripsivärin puhdistus liity lähinnä estetiikkaan. On aivan se ja sama kuuluuko 10h vai 48h.

Vierailija
25/25 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et asu Porvoossa, tiedät, että sokeutuminen ei ole tämän arvoista.