Kerro, mihin nuoruudenbändiin/artistiin olet ollut pettynyt vanhemmalla iällä, kun uudestaan kuuntelit
Kuuntelin juuri Kinksin kappaleen I'm not like everybody else. Teksti on kyllä sellaista, ettei ollenkaan kolahda aikuiseen makuun.
Mihin sinä olet ollut pettynyt?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Bovie. Tykkäsin kovasti 70-luvulla nuoruudesda. Kävin konsertissa joskun 90-luvulla ja mies oli niin taiteellinen ja täynnä itseään eikä laulanut yhtään vanhaa kappaletta.
Puolessa välissä konserttia yleisö alkoi lähtemään pois. Tästä herra suuttui ja lopetti itsekin konsertin.
Myöhemmin lehdessä sanottiin että lopussa olisi tullut hittejä, mutta suuttui (maksavalle) yleisölle.
Harmi. Näin itse Bowien Provinssissa (olikoha se) vuonna 2005, ja siellä kyllä oli käytössä laaja hittiarsenaali ja esiintyjän mieletön karisma. Yleisö söi Bowien kädestä, parhaimpia keikkoja joilla olen ollut.
Sama täällä!! Siis olin silloin provinssissa. Ei tule ikinä unohtumaan tuo keikka. <3
Suomesta Timo Kotipelto, koska ukko on menettänyt äänensä ja sen viimeisenkin tolkun lausua englantia. Nyt lausuu kuin Hydraulic Press Channelin ukko, joka sentään lausuu tarkoituksella tankeroenklantia.
Ulkomailta Limp Bizkit. Kuuntelin sitä suurimman hypen aikana lukioikäisenä. Nykyään jos vaikka kuulen Radio Rockilta niin ihmettelen, et miten tuollaista paskaa voikaan olla tullut kuunneltua.
Dingo. Ei iske enää millään tavoin, ei edes tule sitä nostalgia värähdystä, mikä tulee esim. yön vanhoista biiseistä (mikä ei kyllä myöskään kuulu aikuisiän suosikkeihini). Lienenkö silloin aikoinaan kuunnellut musiikin puhki, vai onko oikeasti niin kuraa..?
Vierailija kirjoitti:
Luulin nuorempana että Sex Pistols on jotenkin hyväkin bändi. Onhan sillä kulttimainetta ja juttuja olin lukenut jostain Suosikista ja kirjastosta Nancy- kirjan lainannut.
Ai mikä pettymys kun eka kertaa oikeasti kuulin sitä "musiikkia" :D
Sama kokemus Ramonesista.
Björk. Alkupään tuotanto musiikillisesti edelleen ihan ok, mutten tajua miten nuorena jaksoi kuunnella sitä ääntä.