Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen haluaa vuosittaiselta etelänlomaviikoltaan vain kahta asiaa, aurinkoa ja alkoholia!

Vierailija
20.11.2016 |

Tähän johtopäätökseen olen tullut katseltuani Matkaoppaat-sarjan karvalakkituristien toilailuja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne peittää sen, että naiset juoksee siellä seksin perässä. Käy ilmi rivien välistä. Miehet tekevät seksiturismimatkansa muualle.

Vierailija
2/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten taida olla suomalainen.

Mä kaipaa aurinkoa ja hyvää ruokaa. Tosin me ei reissata viikkoa vaan 6 vkoa vuodessa. Oman miehen kanssa reissataan (lapsi toki mukana) joten seksiäkin vain keskenämme;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Me etsimme sieltä valoa ja rauhaa.

Vierailija
4/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon perusteella minä en sitten ole suomalainen.

Vierailija
5/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän johtopäätökseen olen tullut katseltuani Matkaoppaat-sarjan karvalakkituristien toilailuja.

No oliko yllätys että junttien halpakohteisiin lähtee nimenomaan juntteja?

Vierailija
6/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmantena hyvä ruoka.

Vierailija
7/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tärkeimpiä on auringon valu, lämpö ja trekkailu luonnon keskellä. Ja tietysti ne maitosuklaan väriset pimut kiinnostaa tällaista tervettä nelikymppistä miestä. No joo, viiniä juon iltaisin hyvän ruuan kanssa.

Vierailija
8/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä listalla aurinko ja sopiva lämpötila, toisena hyvä ruokatarjonta ja kohtuullinen hintataso. Alkoholin saaminen ei ole meille tärkeää, kohdetta ei valita alkoholitarjonnan vuoksi. Lomaillaan yleensä viikkoa, joinakin vuosina kaksi. Lomaillaan miehen kanssa eli paikallinen seksi ei kiinnosta meitä.

Vierailija
9/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko, alkoholi ja seksi. Kyllä lomalla voi harrastaa seksiä oman kumppaninkin kanssa. Se on usein kohtuullista seksiä sekin.

Vierailija
10/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo alkoholia koti- enkä ulkomaassa. Ulkomaille jos lähden, haluan aurinkoa, valoa, lämpöä, hyvää ja halpaa ruokaa sekä mielenkiintoisia nähtävyyksiä.

Vierailija
11/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tuossa on? Taas joku tekopyhä itsensä ylentäjä liikkeellä. Mitä se sinua liikuttaa mitä joku sinulle tuntematon "juntti" tekee lomallaan?

Vierailija
12/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi tositeevee-sarjat yleensä ihan koko väestöä edusta. Aurinkoa kyllä uskon monen hakevan ulkomailta, alkoholia kyllä saa kotimaastakin.

Vierailija
13/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos minä perustaisin mielikuvani suomalaisista naisista tämän palstan perusteella, niin olisin jo muuttanut ulkomaille.

Vierailija
14/14 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tärkeintä on aurinko,paikalliset ihmiset,hyvä ruoka ja aurinkolepotuolit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan