Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa neuvoja työhaastatteluun!

Vierailija
20.11.2016 |

Olen menossa siihen huomenna. Haastattelijana on sen firman toimitusjohtaja, nainen. On kyse hoivatyöstä.
Mitä päälle, miten laitan pitkät hiukseni, meikkiä vai ei?
Haluan sen työn ehdottomasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet vaan että haastattelu on pelkkä muodollisuus koska firmalla on katsottuna joku toinen siihen hommaan mutta pari muuta pitää haastatella muodon vuoksi. Ei jännitä niin paljoa ja voit olla oma itsesi. Ei kannata kuitenkaan vetää läskiksi jos edes teoriassa haluat homman :)

Vierailija
2/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miettiä liikaa. Jollain kampauksella ei loppujen lopuksi ole mitään väliä. Olet vaan oma ittes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti etukäteen kysymyksiä ja vastauksia enemmän kuin hiustupsusi asentoa.

Vierailija
4/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä ole ketään katsottuna. Olen varma että ihan tosimielellä hakevat ja jos saan tuon työn, olen ikionnellinen, enemmänkin.

Käykö tummansiniset kapeat housut ja musta tunikatyyppinen puuvillapaita, jossa virkattuja yksityiskohtia. Onko liian hippimäinen?

Hiukset ponnarille, nutturalle vai letille? Ap

Vierailija
5/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän etukäteen mitä aiot vastata niihin perus työhaastattelukysymyksiin esim vahvuudet, miksi haluat tuon työn jne. Opiskele vähän myös yrityksestä jotain etukäteen.

Vierailija
6/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti etukäteen kysymyksiä ja vastauksia enemmän kuin hiustupsusi asentoa.

Olen miettinytkin. Käynyt firman sivuilla ja opetellut faktat ulkoa, miettinyt kysymyksiä ja vastauksia jne. koko viikonlopun. Ap

Vierailija
7/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heillä ole ketään katsottuna. Olen varma että ihan tosimielellä hakevat ja jos saan tuon työn, olen ikionnellinen, enemmänkin.

Käykö tummansiniset kapeat housut ja musta tunikatyyppinen puuvillapaita, jossa virkattuja yksityiskohtia. Onko liian hippimäinen?

Hiukset ponnarille, nutturalle vai letille? Ap

Näytä hänelle nämä kysymyksesi heti haastattelun alussa, niin ette tuhlaa kummankaan aikaa enempää.

Vierailija
8/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausu loppuun runo

Tai Maamme-laulu yhteislauluna, kun seisottekin jo valmiiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi