Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostuuko nainen esimiesasemassa olevasta miehestä enemmän?

Vierailija
19.11.2016 |

Töissä olisi tilanne, jossa olisin todennäköinen valinta esimieheksi, jos vain olen kiinnostunut paikasta. Auttaako se naismarkkinoilla? Tykkään asiantuntijatyöstäni enkä erityisesti hingu pomotehtäviin, mutta en haluaisi viettää elämää yksinkään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin

Vierailija
2/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku tyhmä pinnallinen nainen. Haluatko sellaisen?

Vierailija
4/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Lähes jokainen fiksu ja menestyvä nainen toivoo kumppaniltaan myös menestystä työelämässä.

Vierailija
5/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää tehdä työtä kykyjensä mukaan, joten jos sinulla ei ole todella hyvää syytä kieltäytyä esimiestehtävistä, otat tietysti tarjotun tehtävän vastaan. Hoida velvollisuutesi. 

Sen verran esimiesasema vaikuttaa naisiin, että jos liikut työporukalla ja olet joukon "alfa", ulkopuoliset naiset ovat yllättävän kiinnostuneita, vaikka muuten eivät olisi. Ainakin tällainen normaalisti tapettiin katoava tavismies huomaa eron. Töissä vaikutus on oikeastaan päinvastainen, koska alaiset suhtautuvat etäisemmin, eikä voi heittää läppää entiseen tapaan.

Vierailija
6/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
7/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitää tehdä työtä kykyjensä mukaan, joten jos sinulla ei ole todella hyvää syytä kieltäytyä esimiestehtävistä, otat tietysti tarjotun tehtävän vastaan. Hoida velvollisuutesi. 

Sen verran esimiesasema vaikuttaa naisiin, että jos liikut työporukalla ja olet joukon "alfa", ulkopuoliset naiset ovat yllättävän kiinnostuneita, vaikka muuten eivät olisi. Ainakin tällainen normaalisti tapettiin katoava tavismies huomaa eron. Töissä vaikutus on oikeastaan päinvastainen, koska alaiset suhtautuvat etäisemmin, eikä voi heittää läppää entiseen tapaan.

Entä yksin liikkuessa esim. baarissa?

Vierailija
8/8 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, sopiiko se sulle. Itse haluan miehen, joka on työssä joka hänelle sopii ja etenemässä itselleen sopivalla linjalla.

"Esimiesasema" ei asiantuntija-alalla välttämättä ole mikään erityinen menestymisen merkki. Tietyillä aloilla se on myös merkki siitä, ettei jaksa enää seurata itse alan kehitystä, edim tutkimusta, joten siirtyy managerihommiin laskemaan budjetteja ja hoitamaan muuta vastaavaa byrokratiaa. Joillekin se sopii, toisille kunnianhimo ja menestys on siellä substanssipuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi