Uskovaisen naisen kaveri esittää uskovaista?
Minulla on uskovainen kristitty kaveri (nainen), jolla on miespuolinen kaveri, joka mielestäni esittää uskovaista, että saa olla läheisissä tekemisissä kaverini kanssa. Olen tuntenut miehen entuudestaan, toisin kuin kaverini, ja mies ei ole KOSKAAN aiemmin sanonut halaistua sanaa kristinuskosta, mutta hän on ihastunut kaveriini. Kun mies sai tietää, että kaverini on uskossa, hänkin alkoi sanoa olevansa uskossa. Ärsyttävää!
Mies esim. laittaa someen joitain ihan älyttömän naiiveja mietelauseita kristinuskosta, että näyttäisi kristityltä ( sellaisia joita on selvästi löytänyt googlella nopeasti) ja ottaa yhteyttä kaveriini, ehdottelee kirkkoon menoa yhdessä yms. Mies yrittää halata kaveriani eri tilanteissa jne.
Kaverini ei tunne miestä pitkältä ajalta eikä osaa varoa.
Pitäisikö minun kertoa kaverilleni että epäilen vahvasti että mies on uskossa? Mitä te tekisitte sijassani? En tiedä miksi tämä sieppaa minua niin pahasti, ehkä siksi että olen lähes varma valehtelusta ja hyväksikäyttöyrityksestä ja sellainen saa minut raivoihini.
Kommentit (2)
Kerro. Kuulostaa siltä että mies huijaa. Se ei ole harvinaista.
Kertoisin epäilystä ja perustelisin sen. Sanoisin myös, etten tietenkään voi tietää. Kehottaisin kaveriani olemaan varuillaan miehen suhteen.