Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin tänään kotiin kahden ja puolen viikon työmatkalta, tyttöystävä ei ollut sheivannut jalkojaan..

Vierailija
19.11.2016 |

Ymmärrän että hän ei välttämättä sheivaa jalkoja kun olen poissa.. Mutta olisi ollut kiva jos hän olisi nähnyt sen verran vaivaa, että olisi kotiintulopäivänäni huolitellut itseään hieman minua varten. Minäkin varmistin että näytin freessiltä ja hyvältä ja olin jo suunnitellut romanttisen jälleentapaamisen lahjoineen ja kaikkineen. Olen kieltämättä hieman pettynyt tyttöystävääni. En voisi kuvitella, että esim. Minttu Räikkönen ei sheivaisi jalkojaan kun Kimi palaa kisamatkalta. Niin ja ennen kuin trollit tulevat huutelemaan niin olen feministi ja tiedän ettei ole minun paikkani sanoa mitä nainen tekee kropallaan, mutta saa sitä silti olla pettynyt.

M31

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko itse sheivannut?

Vierailija
2/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei tuon vertaa panosta suhteeseen niin ikävä kyllä taitaa olla joku toinen mies jo kiikarissa.. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko itse sheivannut?

Olin sheivannut takamukseni miesystävääni varten.

AP

Vierailija
4/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen. ei ole ainakaan vieraissa juossut.

Vierailija
6/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minun mieheni rakastelee minua innokkaasti, vaikken olisi edes jaksanut hiuksiani pestä... Melkoinen neiti taitaa ap olla... Voi näitä nuoria miehentekeleitä...

Vierailija
7/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, minun mieheni rakastelee minua innokkaasti, vaikken olisi edes jaksanut hiuksiani pestä... Melkoinen neiti taitaa ap olla... Voi näitä nuoria miehentekeleitä...

"Minun naiseni ottaa intohimoisesti suihin, vaikka olisi viikon sissijuustot esinahan alla"

Vierailija
8/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe pientä...

Vierailija
9/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset sääret sitten olivat? :D En ole sheivannut jalkojani elokuun jälkeen ja sheivaan ne luultavasti vasta ensi keväänä. Kinttuni ovat kuitenkin oikein kelpo kintut ja mieheni ei edes huomaisi jos ne raapisin karvoista vapaaksi, niin vähän karvoja niissä on. Mutta jos säärikarvani olisivat karmeat mustat turkit, niin varmasti ne huoltaisin muutaman kerran viikossa ja varsinkin silloin kun olisi seksiä tiedossa. Sheivaisin, käsittelisin hyvällä kuorinta-aineella ja rasvaisin niin, että mieheni ei voisi pitää näppejään erossa minusta.

Mutta sinulla on nyt ainakin tieto, ettei typykkä ole tehnyt mitään luvatonta karvaisilla säärillään. :)

Vierailija
10/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites pilde, kai se nyt oli sentään ojennuksessa?

Vierailija
11/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli/Tyttismies ei pysty kuvittelemaan tämän kummempia parisuhdeongelmia. Kaikki liittyvät ulkonäköön, pilluun, lihomiseen ja karvoitukseen. Johtuu siitä, että Tyttismiehellä ei ole ihmisistä muuta käsitystä kuin välinearvo. Huom. ei edes omasta itsestään.

Vierailija
12/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivasin viimeksi kesällä. Mies katsoo mieluumin karvaisia kuin haavaisia sääriäni. Ihotyypilleni sheivaus ei sovi. Olen sanonut jossa haluaa karvattoman sääret niin maksakoot laseroinnin. Ei ole kiinnostunut tuhlaamaan rahaa siihen, joten näillä mennään.

Vierailija
13/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että hän ei välttämättä sheivaa jalkoja kun olen poissa.. Mutta olisi ollut kiva jos hän olisi nähnyt sen verran vaivaa, että olisi kotiintulopäivänäni huolitellut itseään hieman minua varten. Minäkin varmistin että näytin freessiltä ja hyvältä ja olin jo suunnitellut romanttisen jälleentapaamisen lahjoineen ja kaikkineen. Olen kieltämättä hieman pettynyt tyttöystävääni. En voisi kuvitella, että esim. Minttu Räikkönen ei sheivaisi jalkojaan kun Kimi palaa kisamatkalta. Niin ja ennen kuin trollit tulevat huutelemaan niin olen feministi ja tiedän ettei ole minun paikkani sanoa mitä nainen tekee kropallaan, mutta saa sitä silti olla pettynyt.

M31

Anteeksi Jumalani, sheivaan ne heti samantien...;DDD

Vierailija
14/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko itse sheivannut?

Olin sheivannut takamukseni miesystävääni varten.

AP

Onko ap:lla myös poikkis? Harrastatteko kolmen kimppoja?

Vierailija
15/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli/Tyttismies ei pysty kuvittelemaan tämän kummempia parisuhdeongelmia. Kaikki liittyvät ulkonäköön, pilluun, lihomiseen ja karvoitukseen. Johtuu siitä, että Tyttismiehellä ei ole ihmisistä muuta käsitystä kuin välinearvo. Huom. ei edes omasta itsestään.

Jestas miten itseesi ap:n kirjoituksen otit! XD

Oli se sitten totta tai ei, niin älä nyt hyvä ihminen jaksa stressata muiden kirjoituksista noin paljoa ja itseäsi suotta kiihdytä raivoon saakka, noloa! Sinun kannattaisi pitää parin viikon tauko ainakin tältä palstalta, luultavasti pitempikin, se tekisi sinulle hyvää ystävä hyvä. :)

Vierailija
16/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi vaikuttaa kaikkea muuta kuin pinnalliselta.

Vierailija
17/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sevavin viimeksi jalkani öööö.... reilu vuosi sitten ystävän ylppäreihin. Miestäni wi ole haitannut :D

Vierailija
18/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin totaalisesti aloitukselle. Kohta ap tulee kertomaan kuinka hän löysi vaatekaapistaan tatuoidun jännäniehen, jonka perse on karvainen.

Vierailija
19/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeä temppu varsinkin jos ette ole olleet vuosikymmeniä vielä kimpassa.

Vierailija
20/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä nyt pääset yli tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä