Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En varmaan koskaan löydä miestä itselleni.

Vierailija
19.11.2016 |

Olin pitkään huonossa suhteessa, josta erosin vuosi sitten. Tuo ero ja sen jälkeen olleet muutamat mieskokemukset vahvistavat vain sitä tunnetta että en välttämättä koskaan tule löytämään "sitä oikeaa".

Tiedän arvoni, enkä helposti lähde miesten matkaan baarista. Mä haluaisin miehen, joka on normaalia aistikkaampi ja sielussa olis syvyyttä.

Lopetin nettideittailun, koska en aio väkisin etsiä. Haluan aitoja kontakteja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti miehen löytämistä äläkä tee siitä itsellesi pakkoa koska niin joudut vaan vastaan helvettiin mistä kerran jo lähdit. On olemassa syy miksi ajauduit huonoon suhteeseen etkä osannut siitä lähteä heti kuin koit kaltoinkohtelua ja se syy pitää löytää ja poistaa koska muuten toistat virheesi.

Vierailija
2/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mieti miehen löytämistä äläkä tee siitä itsellesi pakkoa koska niin joudut vaan vastaan* helvettiin mistä kerran jo lähdit. On olemassa syy miksi ajauduit huonoon suhteeseen etkä osannut siitä lähteä heti kuin koit kaltoinkohtelua ja se syy pitää löytää ja poistaa koska muuten toistat virheesi.

*vaan  taas samaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli aluksi paljon kaikenlaisia arvoja. Nykyään kun ainoana odotuksena on se, että toinen on vapaa ja välillä on kemiaa, niin jotenkin koko tapailu tuntuu yksinkertaisemmalta.

En kuitenkaan vielä tiedä voiko se onnistua. Voiko se "vain rakkaus" voittaa muut tekijät. En tiedä, mutten ole onnistunut ainakaan löytämään mitään arvoja tarkkailemalla. Ei voi päättää kehen ihastuu.

Vierailija
4/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään löytänyt ja ikää kohta 28 vuotta mutta entä sitten? Keskity muihin asioihin elämässäsi :)

Vierailija
6/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Pitkä suhde loppui pari vuotta sitten ja nyt ollut netin kautta vain surullisia kokemuksia. Nyt on fiilis, että koko elämä on menettänyt hohtonsa. Viimeisin suhde tasoa mies niin rakastaa, mutta aikaa ei ollut koskaan. Siitä olen vielä riekaleina.

Vierailija
7/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Semmostahan se on. Et varmaan löydäkään, kuten jo itsekin totesit.

Vierailija
8/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit siis PANOSOVELLUS Tinderiä? Ei ihmekään, jos panosovelluksesta ei löydy miestä.

Vierailija
9/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne. Pitkä suhde loppui pari vuotta sitten ja nyt ollut netin kautta vain surullisia kokemuksia. Nyt on fiilis, että koko elämä on menettänyt hohtonsa. Viimeisin suhde tasoa mies niin rakastaa, mutta aikaa ei ollut koskaan. Siitä olen vielä riekaleina.

Mua ei tollaset erot riko. Jos ei toimi niin ei toimi. En jää niihin vellomaan. Eli aina kuitenkin luotan parempaan huomiseen.

Enkä mä nyt tiedä, että olisko mulla edes aikaa suhteelle. Lapsetbon 12 ja 15, haluan viettää.heidän kanssa mahdollisimman paljon aikaa.Ap

Vierailija
10/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen, mutta pahoin pelkään ettei polkumme koskaan kohtaa.

Vierailija
11/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap ajatellut, että sinä kaikesta päätellen olet jo kertaalleen löytänyt suhteen, joten miksi et voisi löytää sitä toistekin? - Meitä on useampikin, jotka emme ole koskaan löytäneet kumppania; ainakaan niin pitkäksi aikaa, että tilanne olisi edennyt yhteiste lapisen saamiseen... Mutta eihän tässä kohtaa taida auttaa kuin aika. Mutta paljon auttanee jos edes hieman uskoo ja luottaa ja kykenee rakastamaan edes hieman myös itseään. Itse en -toistaiseksi- ole nettideittejä saati tinderia kokeillut, mutta en ymmärrä miksei niidenkin kautta saattaisi onnistua "aito tapaaminen" tai ei ainakaan yhtään vääränlaisempi kun vaikka jossain hämärässä yökerhossa tai baarin nurkilla. - Vaikka kai tuo toinen "puolisko" voi tulla vastaan, missä hyvänsä, Niin ainakin itse haluan  uskoa, vaikka kyllähän sitä toisinaan sinkkuna olo tympii, vaan ei se taida aina herkkua olla parisuhteessakaan. Ja miksi pitäisi ollakaan; riittää, että suurin osa päivistä on plussalla.       

Vierailija
12/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olen, mutta pahoin pelkään ettei polkumme koskaan kohtaa.

Miksi niin? Ap

Vierailija
13/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo etukäteen päättää liian tarkasti mitä haluaa niin luultavasti käy niin ettei semmoista miestä olekaan.

Tai jos on niin sinä et sitten kelpaakaan kyseiselle miehelle.

Minäkin luulin tietäväni mitä haluan mutta sitten ihastuinkin ihan toisen tyyppiseen mieheen.

Nyt olemme olleet yhdessä jo 26 vuotta ja kaikki erittäin ok.

Vierailija
14/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29v mies, takana on vain yksi puolen vuoden suhde ja vanhoista kokemuksista on jäänyt aikamoinen naiskammo. Aiemmin tuo oli aivan ylitsepääsemätön ongelma kun kukaan nainen ei ollut minusta kiinnostunut, tai en tajunnut sanattomasta viestinnästä että minusta oltiin kiinnostuttu, ja niin ne suhteet jäi. Nyt kun ajattelee niin hyvä niin, moni ikäiseni on eronnut ja suhteesta on jäänyt lapsi jonka joku pitäisi hoitaa.

Vierailija
15/15 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kokee olevansa 'parempaa tasoa' jonka pitää löytää tasokas mies. Tämän vuoksi hän ennustaa ihan oikein ettei tule löytämään. Niistä paremmat miehet on nimittäin jo poimittu ja heitä osataan arvostaa kotonakin, joten heistä pidetään hyvää huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä