Uskotteko Laura Voutilaisen talon menevän nyt kaupaksi?
Kommentit (58)
Yllättävää, että kunto on vain tyydyttävä. Kuitenkin 2004 rakennettu.
Miksi aina, kun annat jollekin köyhälle hiukan rahaa, on lopputulos jotakin tämäntapaista?
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin jos kauppaan sisältyisi Laura itse punaisella päiväpeitteellään leväten, valmiina s/m- leikkeihin.
Aina voi yrittää neuvotella :D
En muista hetkeen nähneeni noin hirveää asuntoa. Kuolisin ahdistukseen minuutissa tuollaisessa tyylittömässä hirsiläävässä.
Mulla muistu makkarista ja violetista sisustuksesta heti mieleen Vuotilaisen antamat lehtijutut siitä että harrastivat miehensä kanssa tantraseksiä 😂 sopii kuvaan.
Itsekin kiinnitin huomiota siihen, että kunto vain tyydyttävä. Minkäköhän takia?
jhvckk kirjoitti:
Mulla muistu makkarista ja violetista sisustuksesta heti mieleen Vuotilaisen antamat lehtijutut siitä että harrastivat miehensä kanssa tantraseksiä 😂 sopii kuvaan.
Heh. Mulle tuli ihan sama mieleen. Joku taulukin seinällä sen tyylinen. Henkistynyt :)
En tiedä eikä kiinnosta,
Mutta Laura on kuitenkin pitänyt itsensä ihan pantavan näköisenä vaikka ikää jo on .
Talo on liian kallis yleiseen hintatasoon verrattuna.
Silti vain yksi todellinen ostaja riittää jos sillä on rahaa, niin silti aina
Kuka on Lauran mies? Ei kai teatterinäyttelijän palkoilla noin hienoa taloa ostella?
Mauton. Ne joilla on rahaa ei halua tuollaista. Huh.
Kamalinta tuossa asunnossa on sijainti. Heinolassa on pelkästään vanhuksia ja kaikki palvelut siirtyvät muualle. En muuttaisi takaisin vaikka saisin tuon Voutilaisen kämpän ilmaiseksi.
Talo ja sisustus riitelevät pahasti keskenään. Vahvat puupinnat tarvitsisivat jotain neutraalia rinnalle. Tuo määrä puuta on jo liikaa monelle, ei kannattaisi vieraannuttaa ihmisiä noin värikkäällä sisustuksessa.
Kummallisesti sijoitetut matot olisi voinut ottaa pois valokuvausta varten. Vai onko niiden alla syy tyydyttävällä kunnolle?
Asuuko itse jo muualla, kun pianoa ei näy missään. Toisaalta lastenhuoneistakaan ei ole kuvia. Erikoinen ratkaisu että olohuoneen vieressä on vaatehuone.
Joku firma voisi ostaa edustushuvilaksi?
Puolen millin talo ja silti sieltäkin löytyy lack-pöytä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001065509.html
Alkuperäinen hintapyyntö 849000e!
Ja flyygelikin näkyy kuvissa, nyt tuossakohtaa on ruokaryhmä.
Jos sataa lunta, niin miten tuolta pääsee pois?
Puuta, puuta, puuta.
150 000 on oikea hinta. Sijainti maksaa ja tässä sitä ei ole.
Musta toi on ihana. En ehkä itse ihan tuollaista laittaisi, mutta sisustuksessa näkyy persoona ihan takkoja myöten. Parempi tuo kuin nämä ikuiset tusinakodit, joita av:llakin ihaillaan.