Koiran ulkoiluttajat huomio!
Miks ihmiset ei voi kerätä niitten koirien jätöksiä ulkoota? Näin just ku yks pikkutyttö söi koiranpaskaa :(
Kommentit (4)
Kerään oman koirani jätökset elleivät ole ihan keskellä piikkipuskaa, samoin kerään muiden jätökset jos on muutaman metrin säteellä oman koiran läjästä. Muutaman kerran olen myös ärähtänyt koirantaluttajille jotka meinaavat jättää läjän nurmikolle.
Heti kun lumet tuli niin räjähti käsiin paskan määrä ja nyt ne valuu vellinä pitkin asfalttia. Voitaisiinpa tuota touhua valvoa jotenkin, hermo menee kun koko ajan kengänpohjat tai koiran tassut muiden kuravelleissä.
Pitäisiköhän vanhempien itse katsoa lastensa perään että mitä ne nuppuset tunkee suuhunsa
Kaikkien koiranomistajien pitäisi maksaa tietty summa vuodessa yhteiseen pottiin, jolla palkataan koirankakkojen kerääjiä. Summa voisi olla esim. 2000 euroa per vuosi per koira. Millään muulla tavalla tätä ei saada hallintaan. Ja itse olen tähän valmis - omistan itsekin koiran, ja kerään koirani jätökset aina. Ihmisten välinpitämättömyys tässä asiassa on ällistyttävää, ja siitä seuraa muiden raivo koiria ja koiranomistajia kohtaan, minkä senkin tavallaan ymmärrän.
Niivvarmaa.