Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota kuvia minusta :( mistä se kertoo?

Vierailija
19.11.2016 |

Mies ottaa kuvia itsestään vauvamme kanssa ja mä otan paljon kuvia miehestäni vauvan kanssa, joista hän tykkää ja lähetteleekin niitä kuvia ystävilleen ja sukulaisilleen. Mutta ainoat kuvat joita minusta ja vauvasta on omat liikahtaneet selfiet :(

Vauvasta mieheni kyllä ottaa kuvia ja eläimistämme. Ja jos meillä käy vieraita jotka käy katsomassa vauvaa niin mies hienosti aina rajaa minut pois niistä kuvista. Ristiäisissäkin osasi todella taitavasti ottaa kuvia joista kaikista mut oli rajattu pois vähän hassustikin.

Mistäköhän tämmöinen johtuu?
Mikään kauhea ryhävalas en mielestäni ole.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää ulkonäköäsi.

Vierailija
2/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö, mulla sama "pulma". Kertokaa, mistä johtuu? :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't know. Maybe you look like perse of the petolintu, perhaps.

Ja ihan näkemättä arvioitu.

Vierailija
4/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hear hear! Kuulostaa ihan mun mieheltä. Edes raskausaikana en oo saanut sitö ottamaan kuvia mun mahasta edes yhtä kertaa, joten pelkillä peiliselfieillä mentiin ja se edelleen harmittaa.

En mikään missi ole, mutta mielestäni kuitenkin ihan nätin näköinen. Mies kyllä muuten ylpeästi esittelee minut vaimonaan ja kehuu kauniiksi ja ainakin tuntuu että aidosti tykkää myös mun ulkokuoresta mutta ei kuviin mua halua :(

Paras oli kun käytiin lomalla ja näytettiin lomakuvat anopille niin anoppi kysy että olinko mä edes matkalla ollenkaan kun ei yhdessäkään kuvassa näkynyt...niinpä :/

Vierailija
5/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida rakastaa ihan hirveästi :o outoo

Vierailija
6/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa, mies ihan selvästi häpeää sinua. Ihmettelinkin että miksi hän on suhteessa kanssasi?

Vierailija
7/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kysyneet mieheltänne: "Miksi et ota koskaan kuvia minusta?". Ja jos väittää vastaan niin pyytäkää näyttämään. Miksi ette kysyisi vaan suoraan?

Vierailija
8/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä! Mitä ihmettä sinä meiltä asiaa kysyt? Ja sano miehellesi, että tuossa on kamera, ota muutama kuva minusta ja vauvasta. Ei ole vaikeaa. Jos mies sinut rajaa ryhmäkuvista pois, niin idiootti hän on ja sellainen piirre olisi pitänyt huomata jo ennen vauvan tekemistä, turha se on enää asiaa itkeä.

Vierailija
9/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkausin, että joskus on ottanut ja oot valittanut millasia kuvia ottaa... niin tehnyt päätöksen, että tästä asiasta ei kiistellä enää 

Vierailija
10/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minun mieskään ei ota koskaan kuvia minusta, kissojamme ja itseään kuvaa koko ajan ja maisemia. Kuitenkin hän on koko ajan innossaan esittelemässä minua tuttavilleen mielestäni lähes ylpeänä ja selittää ystävilleen koko ajan meidän yhteisistä suunnitelmista jne. Ota siitä sitten selvää. Ihan ok näköinen olen kyllä.

Vierailija
11/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei myöskään ota kuvia musta ja matkakuvat on aina just tota että en olisi matkalla ollutkaan, kaikki kuvat mun ottamia. tosin aika outoja kuvia ottaa lapsistakin silloin harvoin kun innostui kuvaamaan ts. jotain huumorikuvia missä ovat sotkeneet itsensä tai pukeneet jotain hassua päälleen.

Vierailija
12/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan kysyneet mieheltänne: "Miksi et ota koskaan kuvia minusta?". Ja jos väittää vastaan niin pyytäkää näyttämään. Miksi ette kysyisi vaan suoraan?

Eihän se mies itse tiedä syytä niin hyvin kuin palstalaiset.

Vierailija
13/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, suoraan sanottuna tuo olisi minusta jotenkin pelottavaa. Ihan kuin ajattelisi jo tulevaisuutta ja sitä, että et ole kuitenkaan enää kuvioissa mukana, niin parempi kun et näy kuvissakaan. Koska tulevaisuutta vartenhan niitä kuvia otetaan.

Oikeasti rakastunut ihminen kyllä haluaa kuvia rakkaastaan, silloinkin kun toinen ei ole miss tai mr maailma ulkonäöltään.

Sinuna kysyisin ihan suoraan, mitä miehellä mielessä.

Vierailija
14/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ottaa silloin kun teen jotain sen mielestä hassua, yleensä vielä videokuvaa. Mitäs se kertoo?

Mä itse kuvaan sitä lasten kanssa, se ei mua, mutta oon oppinut pyytämään että ottaa kuvan.

Ei tässä kyllä mitään ongelmaa ole.

Vierailija
15/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakkaista otetaan kuvia, olet ruma tai kaunis. Sillä ei ole mitään merkitystä. Jos sinulla on vaikka lapsi, joka on ''ruma'' niin kyllä rakastavat vanhemmat silti ottavat kuvia. 

Kuvat ovat muistoja tulevaisuutee, on se todella outoa jos ei halua ottaa hyviä muistoja kanssasi, tai edes sinä ja lapsi yhdessä..

Vierailija
16/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaan tulee mieleen ettei mies rakasta sua.

Voin olla väärässäkin. Mun mies ollu hirveä, pettänyt ja raivonnut. Usein mietin että haluan erota, en rakasta miestä enää paljonkaan.

En halua ottaa hänestä kuvia. Mielellään kuvia minusta ja lapsista. Tai vain lapsista.

Vierailija
17/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
18/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmanahan on, että mies ei halua sinua kuviin. Tähän on erilaisia syitä, joita voidaan selittää ihan tyypillisellä miesten ajattelutavalla.

Vierailija
19/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli samanlainen kuin ap:n mies. Olin todella kaunis ja hoikka nuori nainen silloin kun oltiin yhdessä eli en usko, että se liittyi mitenkään ulkonäköön. Nykyinen mies ottaa kuvia ja näyttää muutoinkin kaikin tavoin rakkautensa.

Vierailija
20/36 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rsrrsrsrsx kirjoitti:

Ongelmanahan on, että mies ei halua sinua kuviin. Tähän on erilaisia syitä, joita voidaan selittää ihan tyypillisellä miesten ajattelutavalla.

Mitä ne syyt mielestäsi ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme