Yksin baariin ?
Tekisi hirveesti mieli lähteä illalla ulos ihmisten ilmoille, mutta kukaan kaveri ei ehdi / jaksa. Harkitsen vakavasti lähteväni yksin istuskelemaan johonkin kuppilaan, mutta en tiedä uskallanko! Jännittää että mitä kaikki oikein ajattelee kun tämmönen nuori nainen istuu yksin baarin nurkassa :D
Onko kokemuksia / ajatuksia yksin baariin lähtemisestä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin yksikseni baareissa silloin vielä kun kävin baareissa ja oli kivaa. Kukaan ei katsonut pitkillä. Monestihan ne baarikaverit kuitenkin lähtivät muihin pöytiin istuksimaan, tanssilattioille hillumaan tai omille teillensä kuka minnekin huitelemaan, tai ainakin vessaan notkumaan. Nykyisin en käy baareissa, mutta voisin lähteä ihan yksinkin. Sinne vaan. :)
Vessaan notkumaan? Kuka niissä tahmaisissa, kusen ja yrjön hajuisissa vessoissa haluaa viettää aikaa?
No siellä pissistellään ryhmässä, mulkoillaan nyrpeästi ja tukitaan käsienpesumahdollisuudet muilta vessassa asioivilta, korjaillaan meikkejä ja kitataan piilopulloista viinaa. Ja tuodaan äijiä pikapanolle.
Siis paneeko ihmiset oikeasti noissa vessoissa? Luulin, että tällaista tapahtuu vain elokuvissa. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin yksikseni baareissa silloin vielä kun kävin baareissa ja oli kivaa. Kukaan ei katsonut pitkillä. Monestihan ne baarikaverit kuitenkin lähtivät muihin pöytiin istuksimaan, tanssilattioille hillumaan tai omille teillensä kuka minnekin huitelemaan, tai ainakin vessaan notkumaan. Nykyisin en käy baareissa, mutta voisin lähteä ihan yksinkin. Sinne vaan. :)
Vessaan notkumaan? Kuka niissä tahmaisissa, kusen ja yrjön hajuisissa vessoissa haluaa viettää aikaa?
Hei, se on jonkun koti! Miltä susta tuntuisi, jos joku tulisi arvostelemaan sun kämppää? Vähän sitä tahdikkuutta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Siis paneeko ihmiset oikeasti noissa vessoissa? Luulin, että tällaista tapahtuu vain elokuvissa. Hyi olkoon.
Itse sain ensimmäisen kerran baarin vessassa. Oli aika voittajafiilis silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään järkeä mennä baariin.
Tee niinku minä, valot pois, sälekaihtimet kiinni ja vedä pimeässä kaksin käsin viinaa samalla hyväillen mikropenistäsi.
Hahah, hiemanko repesin! Noin se kai menee jos sattuu olemaan mies. xD
Mutta jos olet nainen, niin peilipallo ja diskovalot olkkarin kattoon pyörimään ja musa jumputtamaan. Ja jos meno tuntuu hiljaiselta, niin eikun pizzaa kotiinkuljetuksella tilailemaan! Pizzamies tanssii varmasti mielellään kanssasi jos saa sen jälkeen vetää pikaiset "baarin" vessassa! Tämä kannattaa tehdä juuri kun pizzeriat ovat menossa kiinni, niin pizzamiehellä on aikaa bilettää! Ja kannattaa tilata samalla monesta eri paikasta pizzaa, niin on sitten miestarjonnassa valinnanvaraa! Saattavat kyllä alkaa nyrkkitappelemaan sinusta, parasta siis vaan mennä sinne vessaan jokaisen kanssa! :D
Hyi vittu että suomalaiset naiset on oksettavia ja halpoja.
Ei todellakaan ole halpoja. Hinta ja maan kalleus kulkee käsi kädessä, joten Suomessa nämä neidit on kovin arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Aina joka paikassa puhutaan, kuinka yksin baariin menevälle naiselle riittää seuraa. No, erehdyin pari päivää sitten menemään yksin baariin ja sain olla yksin täydessä rokkibaarissa koko illan. Yhdelle yksin olleelle miehelle menin itse juttelemaan, mutta mies liukeni nopeasti paikalta. Alle kolmekymppinen, normaalipainoinen nainen olen.
Missä on rokkibaareja ja millaisia ne on? "Normi"baareissa on ihan kamalaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joka paikassa puhutaan, kuinka yksin baariin menevälle naiselle riittää seuraa. No, erehdyin pari päivää sitten menemään yksin baariin ja sain olla yksin täydessä rokkibaarissa koko illan. Yhdelle yksin olleelle miehelle menin itse juttelemaan, mutta mies liukeni nopeasti paikalta. Alle kolmekymppinen, normaalipainoinen nainen olen.
Missä on rokkibaareja ja millaisia ne on? "Normi"baareissa on ihan kamalaa musiikkia.
Isoissa kaupungeissa löytyy yleensä ainakin yksi. Helsingissä useampia.
Sitä se teettää ku lähtee pikkupaikkakunnalta stadiin.
Heräät jännämiehen ryppyinen kulli suussasi. Kohta karvainen takamus määrää tahdin ja uikutus on kova. Aah.. Aah.. lisää..
sinne vain, menet rohkeasti. Jos joku tulee seuraa kyselemään eikä se kiinnosta, etkö muka uskalla sanoa, että ei kiinnosta, olen tässä vain ottamassa parit.
Istut vaikka baaritiskin ääressä tai sen lähellä, nurkassa ei kannata.
Jos ihan kauheasti jännittää, niin voithan sanoa utelijoille (joista et ole kiinnostunut), että odotat kaveria. Tai sanoa, että kaverisi on tuolla jossain. Näin sanoin itse joskus, kun en sitten aina jaksanut kaikille selittää, että juu, ihan yksin olen. Juu, uskalsin tulla. Ei, en ole lähdössä sun kämpille tästä nyt enkä myöhemmin.
Siihen tottuu aika nopeasti ja voi sitten huvikseen vastailla mitä tykkää utelijoillekin. Kasvattaa itsetuntoa ja luonnetta, kun vain menee ihan itsekseen - etenkin, jos kerran jännittää se yksin meneminen sen verran, että kysyt mielipiteitä täällä.
Rohkeasti matkaan vain. Siinä on vielä tämäkin ilo: voit lähteä kotiin siltä seisomalta milloin huvittaa. E tarvitse murehtia kavereiden olemisista tai olotiloista! :)
Pitää kato laittaa meikkejä kuntoon ja käyttää ainakin puoli tuntia selfieiden ja peilikuvien ottamiseen.