Yksin baariin ?
Tekisi hirveesti mieli lähteä illalla ulos ihmisten ilmoille, mutta kukaan kaveri ei ehdi / jaksa. Harkitsen vakavasti lähteväni yksin istuskelemaan johonkin kuppilaan, mutta en tiedä uskallanko! Jännittää että mitä kaikki oikein ajattelee kun tämmönen nuori nainen istuu yksin baarin nurkassa :D
Onko kokemuksia / ajatuksia yksin baariin lähtemisestä?
Kommentit (36)
Aina joka paikassa puhutaan, kuinka yksin baariin menevälle naiselle riittää seuraa. No, erehdyin pari päivää sitten menemään yksin baariin ja sain olla yksin täydessä rokkibaarissa koko illan. Yhdelle yksin olleelle miehelle menin itse juttelemaan, mutta mies liukeni nopeasti paikalta. Alle kolmekymppinen, normaalipainoinen nainen olen.
Suurimmat huolet ja murheet tiivistyvät yhteen ajatukseen: Mitä muut minusta ajattelevat?
Et tarvitse "baari"a. Pese römpsä ja anna osu. Tuun hoitelee sun kämpille jos asut 100 km säteellä. Voin tuoda viinaakin jos se on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi hirveesti mieli lähteä illalla ulos ihmisten ilmoille, mutta kukaan kaveri ei ehdi / jaksa. Harkitsen vakavasti lähteväni yksin istuskelemaan johonkin kuppilaan, mutta en tiedä uskallanko! Jännittää että mitä kaikki oikein ajattelee kun tämmönen nuori nainen istuu yksin baarin nurkassa :D
Onko kokemuksia / ajatuksia yksin baariin lähtemisestä?
Joo. Mä törmäsin tollaiseen eilen mummotuubissa. Rouva ei ihan hirveesti innostunut, kun se alko kärpäsenä pörrää. Oon kuitenkin melkein 50
Eli jätä miehet rauhaan, jos ne on vaimonsa kanssa bilettää.
Minä kävin yksikseni baareissa silloin vielä kun kävin baareissa ja oli kivaa. Kukaan ei katsonut pitkillä. Monestihan ne baarikaverit kuitenkin lähtivät muihin pöytiin istuksimaan, tanssilattioille hillumaan tai omille teillensä kuka minnekin huitelemaan, tai ainakin vessaan notkumaan. Nykyisin en käy baareissa, mutta voisin lähteä ihan yksinkin. Sinne vaan. :)
On kokemusta. Voit hankkia omaa aivan huoletta.
Mitään järkeä mennä baariin.
Tee niinku minä, valot pois, sälekaihtimet kiinni ja vedä pimeässä kaksin käsin viinaa samalla hyväillen mikropenistäsi.
Sinne vaan hopi hopi! Ja eikä mitään nurkkaan piiloutumista vaan baaritiskille istuskelemaan/notkumaan.
Itse oeln sinkku ja parasta sinkkudessani on kai se, että voin mennä baariin milloin itse tykkään. - joskus myös tuntuu, että se on myös pahinta. - Olisi jotenkin mukavampaa, jos voisi miettiä toisen kanssa, että mitäs kivaa keksittäsiin tehdä. Toki omaa aikaa ja tilaa meistä varmasti tarvitsee itse kukin välillä. Mutta on vain toisnaan tylsää vastata yksin kaikesta. - Vaikka vastuuhan meistä jokaisella on viimekädessä itsellä. Ehkä ymmärsitte, mitä yritin sanoa.
Pullon ja sauvan kanssa peiton alle paljon turvallisempaa.
Joo en oo mitään miestä menossa etsimään, vaan vähän tuulettua ja ehkä tavata uusia ihmisiä. Tätä just tarkotin sillä mitä sanoin, että pelottaa mitä ihmiset ajattelee kun nainen on yksin baarissa - kaikki ajattelee että seksiä sieltä hakemassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Joo en oo mitään miestä menossa etsimään, vaan vähän tuulettua ja ehkä tavata uusia ihmisiä. Tätä just tarkotin sillä mitä sanoin, että pelottaa mitä ihmiset ajattelee kun nainen on yksin baarissa - kaikki ajattelee että seksiä sieltä hakemassa.
ap
Älä ajattele mitä muut ajattelevat siitä että olet yksin baarissa, itsehän tiedät mitä sieltä haet; tuulettumista ja ehkä uusia tuttavuuksia 😊
"Joo en oo mitään miestä menossa etsimään, vaan vähän tuulettua ja ehkä tavata uusia ihmisiä. Tätä just tarkotin sillä mitä sanoin, että pelottaa mitä ihmiset ajattelee kun nainen on yksin baarissa - kaikki ajattelee että seksiä sieltä hakemassa. ap"
- Ajatteletko sitten sukupuoleen katsomatta itse noin jokaisesta mahd. baarissa yksin olevasta. - Kyllä minä sinkkumiehenä saatan toisinaan -kylläkin harvoin - käväistä baarissa(kin) mutta olisi jotenkin tylsää, jos oletus olisi, että seksiä minä sinne olen tullut hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee niinku minä, valot pois, sälekaihtimet kiinni ja vedä pimeässä kaksin käsin viinaa samalla hyväillen mikropenistäsi.
Hahah, hiemanko repesin! Noin se kai menee jos sattuu olemaan mies. xD
Mutta jos olet nainen, niin peilipallo ja diskovalot olkkarin kattoon pyörimään ja musa jumputtamaan. Ja jos meno tuntuu hiljaiselta, niin eikun pizzaa kotiinkuljetuksella tilailemaan! Pizzamies tanssii varmasti mielellään kanssasi jos saa sen jälkeen vetää pikaiset "baarin" vessassa! Tämä kannattaa tehdä juuri kun pizzeriat ovat menossa kiinni, niin pizzamiehellä on aikaa bilettää! Ja kannattaa tilata samalla monesta eri paikasta pizzaa, niin on sitten miestarjonnassa valinnanvaraa! Saattavat kyllä alkaa nyrkkitappelemaan sinusta, parasta siis vaan mennä sinne vessaan jokaisen kanssa! :D
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin yksikseni baareissa silloin vielä kun kävin baareissa ja oli kivaa. Kukaan ei katsonut pitkillä. Monestihan ne baarikaverit kuitenkin lähtivät muihin pöytiin istuksimaan, tanssilattioille hillumaan tai omille teillensä kuka minnekin huitelemaan, tai ainakin vessaan notkumaan. Nykyisin en käy baareissa, mutta voisin lähteä ihan yksinkin. Sinne vaan. :)
Vessaan notkumaan? Kuka niissä tahmaisissa, kusen ja yrjön hajuisissa vessoissa haluaa viettää aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, hiemanko repesin! Noin se kai menee jos sattuu olemaan mies. xD
Mutta jos olet nainen, niin peilipallo ja diskovalot olkkarin kattoon pyörimään ja musa jumputtamaan. Ja jos meno tuntuu hiljaiselta, niin eikun pizzaa kotiinkuljetuksella tilailemaan! Pizzamies tanssii varmasti mielellään kanssasi jos saa sen jälkeen vetää pikaiset "baarin" vessassa! Tämä kannattaa tehdä juuri kun pizzeriat ovat menossa kiinni, niin pizzamiehellä on aikaa bilettää! Ja kannattaa tilata samalla monesta eri paikasta pizzaa, niin on sitten miestarjonnassa valinnanvaraa! Saattavat kyllä alkaa nyrkkitappelemaan sinusta, parasta siis vaan mennä sinne vessaan jokaisen kanssa! :D
Hyi vittu että suomalaiset naiset on oksettavia ja halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessaan notkumaan? Kuka niissä tahmaisissa, kusen ja yrjön hajuisissa vessoissa haluaa viettää aikaa?
Kyllä siellä naisilla tuntuu usein kestävän.
Vierailija kirjoitti:
ap
Minuakin usein pelottaa, että jollain ihmisellä on ajatus minusta, joka ei pidäkään paikkaansa. On hurja tunne kyllä. En soisi kenellekään. Jaksuja!
Ite oon käynyt paljon yksin, tosin yökerhoissa, mutta kuitenkin. Suosittelen. Toki itseäkin on joka kerta jännittänyt lähteä, mutta enpä ole vielä kertaakaan päätöstäni katunut. Ja nuori nainen olen siis itsekin.