Fazerin sininen, mitä tapahtunut, jälkimakuna bensiinin tms maku? Ostin kaksi levyä kimppadiilistä, kuuluuko maistua bensiinille???
On vähän taukoa suklaan syömisestä ja nyt saa jäädä kokonaan, koska paska maku.
Mistä on kyse?
Kommentit (24)
Varaa aika sisätautilääkärille. Terapiassa varmaan jo käytkin.
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljy? 🌴
Pitäisi kieltää lailla palmuöljy suklaissa ja perunalastuissa.
Minä oon ymmärtänyt että sen reseptiä ei ole eikä ikinä tulla muuttamaan. Voin olla ihan väärässäkin... Oletko ollut esim. vähähiilarisella dietillä? Mulla maistui suklaa hirveältä kun olin ollut ilman sokeria n. kuukauden.
Reklamaatiota Fazulle ja mieluummin näytteen kera, joten toivottavasti et syönyt kaikkea.
Palmuöljyä on nykyään vaikka missä, mm. Fazerin Parhaat.
Palmuöljyähän käytetään polttoöljyn valmistukseen. Jos ne on toimittanut Nesteeltä väärän kanisterin siihen suklaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljy? 🌴
Pitäisi kieltää lailla palmuöljy suklaissa ja perunalastuissa.
Ihan ovat Pilattuja Herkkuja™ nykyisin, kyllä nyt kenkuttaa!
Ai kuuluuko suklaan maistua bensiiniltä? Hmm... annas kun mietin kuuluuko.
Mulla tumman suklaan syöminen ja tauko maitosuklaan suhteen on vaikuttanut niin, että maistan fazerin sinisessä (ja punaisessa) nykyään sen, mille lehmä haisee. Ei kiva.
Paskan marjat palmuöljystä mitään bensan makua tulee. Se johtuu yksinkertaisesti siitä, ettet ole toviin syönyt suklaataa ja kas vain, se ei maistukaan enää niin hyvältä kuin ennen.
Se on päivitetty amiksen autopuolen opiskelijoille!
Seuraavaksi lanseerataan extra-suuret karvanoppa-vaahtokarkit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kimppadiili?
Tässä tapauksessa 2 kpl / yksi hinta.
Päivämäärää näissä on 2017 loppuvuoteen asti..
Palmuöljy siis ="bensiinin"maku?
Minä söin Kismetiä nautinnolla koko kesän ja ykskaks syksyllä se alkoi maistua pahville... Eikä ollut taukoa syömisessä. Fazer on kai joidenkin tuotteiden reseptejä muunnellut ja olis kyllä kiva tietää minkä kaikkien, niin tietäisi, mitä vältellä ja mitä vielä voi ostaa. Nyt en osta mitään fazeria. Geisha ainakin oli pilattu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tumman suklaan syöminen ja tauko maitosuklaan suhteen on vaikuttanut niin, että maistan fazerin sinisessä (ja punaisessa) nykyään sen, mille lehmä haisee. Ei kiva.
Tuo on muuten totta. Itse olen ollut pitkiä aikoja syömättä (maito)suklaata ja kun sitten syö niin navetalta maistuu.
Ei mulla lue palmuöljyä Fazerin sinisessä. Ostin levyn eilen.
On pitänyt jo viikon katsoa, missä tuotteissa on palmuöljyä (todella monessa) ja alkaa mahdollisimman paljon boikotoimaan niitä. Sen verran tuhottu kaikille elintärkeää metsää sen valmistuksen takia.
Kyllä, suklaan kuuluu maistua bensiinille.