Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tälläisestä voi ikinä selvitä?

Todellasurullinenjaväsynyt
19.11.2016 |

Eräs sairas ihminen on tehnyt minusta feikkiprofiilejä ympäri nettiä, facebookissa tekee esim. Ryhmiä missä arvostelee,haukkuu,jakaa noloja kuvia minusta. Kirjoittelee myös eri keskustelu palstoilla minun nimellä, esittää minua ja kertoo kuinka h olen ja blablablaa.

Olen aivan rikki tämän hullun ansiosta. En jaksa enää ollenkaan. En pääse eroon koko hullusta, jatkaa vaan touhujaan jatkuvasti. Kukaan ei halua enää olla tekemisissä ,tämän kyseisen ämmän takia. Kaikki pitää minua sekopäisenä hulluna. Vaikka olen ihan normi ihminen. En halua päättyä hautaan, vaikka ihminen sitä kovasti toivoo, tästäkin on todiste . Facebookissa koko viesti tallessa. Viimeinen niitti oli kun kuvasi minua salaa ja jakoi videon nettiin. Nämä feikkiprofiilit on tehty mm. Instagramii, eri treffipalstoille, seksipalstoille.. Mitä mä oikein teen ? Saisinpa tämän itkun loppumaan :(((((

P.s pitkään kesti että sain tämän kerrottua tänne :( älkää vihatko mua, tarvitsen nyt oikeasti APUA. Mitään en ole poistanut viesteistä, kaikki on tallessa, ääniviesteineen,kuvineen, kuvakaappauksineen.....

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tekijä J.W?

Miksi ap et vastaa tähän? :0

Jos se on toi. Niin en yhtää ihmettele. Ihminen joka väsää hulluna feikkiprofiileja nettiin, esiintyy myös toisina ihmisinä. Väittää usein ettei enää tee niin, pyytelee anteeksi. Mut seuraavas hetkes tekee just niin . Sairas,mikä sairas. Kyseisellä naisella viiraa päässä ja pahasti. Mutta tee ihmeessä rikosilmoitus!

En minä ala kyseisen henkilön nimeä paljastaa. Ap.

Vierailija
22/30 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tekijä J.W?

Tai H.W.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tekijä J.W?

Tai H.W.?

Kyllä kyseisen naisen nimi alkaa j kirjaimella. Muuta en ala täällä paljastaa.

Vierailija
24/30 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa tänne tälläistä paskaa, joillekin ei some sovi.

Vierailija
25/30 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa!

Vierailija
26/30 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/30 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinulle samalla tavalla, katsotaan sen jälkeen oletko samaa mieltä ! Ap

Vierailija
28/30 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas jatkunu kiusaaminen netissä. Nimitti possuksi ja kaikkee muuta ,huomenna onkin sitten ISO LÄJÄ todisteita POLIISILLE.

Nyt tuo kiusaaja,kusessa. Kalliiks käy, j leikki... sain nimittäin asianajan(sukulaisen kautta), kerroin koko tilanteen..... Noo mie aijon vaatia isoja korvauksia, siinähän miettii kaksi kertaa kannatiko olla pelle.

Ap.

Vierailija
29/30 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se rikosilmoitus on tehty,oikeuteenhan tämä menee. Kyseinen ämmä joutuu kuulusteluun. Poliisi oli oikein tyytyväinen todisteista, nyt nimittäin loppu leikki! :-)

Vierailija
30/30 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap Chicago Iida? Vastaa blogin kommentteihin, voin auttaa sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi