Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä alusvaatteet parhaimmat juhlavaatteitten alle?

Vierailija
19.11.2016 |

Mitä alusvaate mallia suosit juhlavaatteiden alle oli sitten mekko tai tikukat housut. Miksi juuri kyseinen malli käytössä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit hyvät juhlavaatteitten alle. N48v

Vierailija
2/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on musta mikä lie alusmekko joka on napakka ja tasottaa kaikki muhkurat. Rintsikoitten, alkareitten painaumat ym. Kropasta tulee ihan sileä. En oo ylipainoinen mutta vartaloa nuolevien mekkojen alla helposti erottuu alkkareitten raja yms. Sukkisten tilalla yleensä stay upit. Ei näy myöskään sukkahousujen raja vyötäröllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti sukkanauhoilla, pikkarit jätät kotiin!

Vierailija
4/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on musta mikä lie alusmekko joka on napakka ja tasottaa kaikki muhkurat. Rintsikoitten, alkareitten painaumat ym. Kropasta tulee ihan sileä. En oo ylipainoinen mutta vartaloa nuolevien mekkojen alla helposti erottuu alkkareitten raja yms. Sukkisten tilalla yleensä stay upit. Ei näy myöskään sukkahousujen raja vyötäröllä.

Käytätkö stringejä juhlavaatteiden kanssa ettei rajat näy?

Vierailija
5/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu. Mulla on muutamat sellaiset seamless-stringit jotka on tosi ohutta ja sileää materiaalia. Ne on ihan hyvät.

Vierailija
6/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetkiset juhlavaatteeni ovat sellaisia että alle ei tarvitse mitään erikoisalusvaatteita. Alkkarit valitsen sieltä uudemmasta päästä, kaikki on mustia hipstermalleja. Rintsikat on kaikki yhtä tukevia ja hyvinistuvia, värin mukaan valitaan ne. Sukkikset ohuet asun väriin sopivat.

Vierailija
7/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu. Mulla on muutamat sellaiset seamless-stringit jotka on tosi ohutta ja sileää materiaalia. Ne on ihan hyvät.

Merkki taitaa olla Björn Borg? Mulla ainakin on tämä merkki seamless stringeistä tosi hyvät ja tilasin ne -40% alesta Sportamore nettikaupasta. N36v

Vierailija
8/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP...

Vierailija
9/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumattomat Hipsterit on mulla käytössä. N28v

Vierailija
10/13 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit ja t-paita.

Vierailija
11/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit tai Hipsterit ja saumattomat.N 42v

Vierailija
12/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP..

Vierailija
13/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumattomat hipsterit on mun mielestä parhaimmat. Eilen firman pikkujouluissa oli tiukka ja ihonmyötäinen mekko niin alta ei yhtään näkyny alushousujen rajat kun oli saumattomat. Jotkut käyttää stringejä, mut itse en niistä pidä  kun on inhottavasti peppuvaossa. :( N 38v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan