Lapsettomat pariskunnat hankkivat usein koiran/kissan saamattoman lapsensa tilalle
Niin eihän siinä mitään, että "tyhjän sylin" täyttää sitten karvainen lemmikkieläin, mutta jotenkin kuulostaa hassulta, että lemmikin omistaja alkaa kutsumaan lemmikkiään tytökseen tai pojakseen.
Miksi ei voi kutsua ihan sillä lemmikin nimellään, eikä samaistaa omaa eläinlemmikkiään ihmislapseen. Työkaverini myös puhuu aina tytöistä, vaikka ne tytöt ovatkin kissoja. Kerran työpaikan kahvipöydässä meinasin purskaista pullat kahvin kera suustani, kun työkaveri alkoi sepustamaan tyttöjensä ruokavaliosta - se nyt vaan kuulosti niin naurettavalta, ettei tosikaan, että "meidän tytöt syövät mieluiten sitä ja tuota":D
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, mies, kaksi lasta ja kaksi koiraa sekä kissa on "mun lauma " tai "meidän lauma"
Hei haloo, kyllä minä kutsun minua ja miestäni, eli lastemme isää ja lapsiamme perheeksi. Ei me mikään lauma olla, vaikka koira meillä onkin pupujen metsästystä varten.
Eläimet kokoontuneena ovat laumoja omassa elinpiirissään luonnossa.
Hei haloo, ihminen on eläin.
Ihminen on mitä on, mutta kyllä minusta ihmisistä koostunut yhteisö on perhe, eikä lauma!
Karjalauma on aivan eri asia kuin ihmisistä koostunut PERHE, jossa on isä ja äiti sekä lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 poikaa ja poikakoira ja mies. Ne on kaikki yhdessä meidän pojat. :)
Hahhahhah, onko miehesi alaikäinen poika, eikä mies? :) Missä valtiossa asut?
Aikamies on. Eipä tuo ole pojittelua nokkiinsa ottanut. Minä ja mun pojat.
Mulla on paraikaa tässä kainalossa mun ihana tuoksuva tyttö! 💕😻 Voi rakkaus!
Aloittajalle mauuu! 😊
Mitä väliä miten perheissä toisiaan kutsutaan. Jos nyt ei esim saatanan lehmäksi tai vitun idiootiksi.
Saivartelu taas ihan huippulukemissa.
Lähinnä huvitti se otsikon 'saamattoman lapsensa'.. onhan ne jotkut aika saamattomia kyllä.
Tämä aihe vain on niin vanha jo, ettet, ap, enää saa tästä kunnollista keskustelua aikaiseksi. Ihmiset eivät enää jaksa tai viitsi provosoitua vanhoista aiheista. Tämä on jo todistettu ensimmäisten sivujen aikana. Tämä osittain ohi -kommenttini mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän aikamiespoika on todella saamaton, mutta mihin hänet laitan jos otan lemmikin tilalle?
:DDD Eihän teidän tarvitse sitä saamatonta ja vetelää aikamiespoikaa mihinkään laittaa muuta kuin pestaatte hänet lemmikkikoiranne kusettajaksi/paskottajaksi ulos!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän siinä mitään, että "tyhjän sylin" täyttää sitten karvainen lemmikkieläin, mutta jotenkin kuulostaa hassulta, että lemmikin omistaja alkaa kutsumaan lemmikkiään tytökseen tai pojakseen.
Miksi ei voi kutsua ihan sillä lemmikin nimellään, eikä samaistaa omaa eläinlemmikkiään ihmislapseen. Työkaverini myös puhuu aina tytöistä, vaikka ne tytöt ovatkin kissoja. Kerran työpaikan kahvipöydässä meinasin purskaista pullat kahvin kera suustani, kun työkaveri alkoi sepustamaan tyttöjensä ruokavaliosta - se nyt vaan kuulosti niin naurettavalta, ettei tosikaan, että "meidän tytöt syövät mieluiten sitä ja tuota":D
AAaaahhh, repesin, sillä olemmekohan me samassa duunipaikassa, koska kerran työmaan kahvihetken aikana yksi pari kissaa omistava duunikaveri pohti toisen työkaverimme kanssa aivan samaa aihetta, ja siinä vaiheessa minäkin pyrskäytin teet rinnuksilleni, kun kissojen omistaja alkoi pohtimaan ""tyttöjensä"" sterilisointioperaatiota, joka heille oli suoritettu ja siitä johtuvia eläinlääkärikuluja pohtien:)))))
Tiedän lapsettoman pariskunnan jotka kutsuu toisiaan tytöksi ja pojaksi. Ovat jo yli 50-vuotiaita. Minusta jotenkin söpöä.