Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitaa miehen kanssa siitä, kenellä on "lupa" matkustaa

Vierailija
19.11.2016 |

Mies ehdotti että ulkomaanmatka per vuosi. Mun mielestä se on aivan liikaa, koska opiskelijoina ainoat tulomme ovat tuet. Jotenkin miellän että matka pitäisi ansaita omalla työllä. Lisäksi ulkomaanmatka on tosi iso juttu, ei sellaisia tehdä usein.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä?!

Vierailija
2/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää Tallinnassakin on ulkomaanreissu. Ihan jopa päivä siellä. Aamulaivalla Tallinnaan ja iltalaivalla takaisin.

Itse olen opiskelija ja matkustan silti kerran vuodessa, mutta minulla onkin pääomatuloja (osinkoja, perinnöksi sekä minä että veli saatiin kasa osakkeita, jotka verojen jälkeen tuottavat yli tonnin vuodessa, sillä pääsee reissuun).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies reissatkoon kerran vuodessa, sinä et. Edellyttää tietty sitä, että teillä on omat rahat ja kumpikin maksaa puolet yhteisistä kuluista.

Vierailija
4/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? 

Ajattele lomaa voimanlähteenä opiskeluille, jos se vaikka on miehellesi se juttu jaksaa. Anna sitten miehesi mennä omilla tuillaan jos haluaa. 

Vierailija
5/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystytte rahaa säästämään matkaa varten, niin mitä väliä kuinka usein käy ulkomailla. Onhan se opiskelukin tavallaan työtä.

Vierailija
6/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuet siihen riittävät niin ettei sitten lomamatkan jälkeen tarvitse juoksennella lainaamassa rahaa tutuilta ja sukulaisilta että saisi asunnon ja ruuan maksettua, niin mikäs siinä.

Vierailija
7/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tehköön muutaman a-luokan matkan vuodessa ilman sinua ja sitten voitte tehdä sen b-luokan matkan yhdessä joka toinen vuosi. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
8/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan omaa opiskeluani miellä työksi. Jopa nautin siitä enemmän kuin jostain stressaavasta matkasta. Mies saa kyllä lähteä matkalle silloin kuin haluaa, en ikinä sitä haluaisi kieltää enkä tietysti pystyisikään.  ap

Vierailija
9/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten matkat voivat olla stressaavia? Luen tätä parvekkeella Madeiralla, edessä on avoin meri, pari kalastusalusta on näkyvissä.

Eilen oltiin levadavaelluksella, tänään vain kävellään kaupungilla, käydään kahvilla ja lounaalla.

Stressit on kyllä jossain ihan muualla kuin täällä!

Vierailija
10/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa... Vai että opintotuilla ulkomaille.

Vierailija
11/11 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä jos arvomaailma ja tavat eroavat noin paljon toisistaan. Veikkaan että tuosta tulee vielä suhteen lopettamisen syy.

Katso vaan ettei  sun rahoilla matkustele ja maksaa oman osansa talouden kuluista. Samaa neuvoisin vaikka asetelma olisi toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi