Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoustyön laatu Tampereella!!

19.11.2016 |

Siivoustyö Tampereella!

Olemme vaimoni kanssa erittäin tyytymättömiä Kotisiivouspalvelu Olkkarin toimintaan. Tilasimme asuntoomme kotisiivouksen Offerilla- palvelun kautta. Siivoustyö tehtiin, mutta siivoustyön jäljessä oli sanomista.

Siivoaja oli jättänyt puhdistamatta pesuhuoneen lattiakaivon ja makuuhuoneen vaatekaappien peiliovet. Odotimme siivoustyöltä parempaa laatua. Emme suosittele kyseistä siivousyritystä asuntonne siivoukseen.

Erikseen oli sovittu, että kylpyhuone siivotaan. Mielestämme lattiakaivon siivous kuuluu kyseiseen sopimussisältöön.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä paikka avautua. Noi offerin jutut muutenkaan ei oo mitään taikatemppuja. Järki käteen. Olisit itse listannut mitä ainakin haluatte siivottavan ja he olisivat jättäneet jonkin muun välistä. Lattiakaivon tyhjäys kuuluu kyllä sulle tai huoltomiehelles. Kuulostat elämään kyllästyneeltä lassukalta joka saa kerran vuodessa.

-Ent. Siivooja

Vierailija
2/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiakaivot voisit kyllä puhistaa itse. Siivoaminen ei tarkoita sitä että toisten paskoja siivottaisiin, ne jokainen sivistynyt ihminen ymmärtää siivota itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti millaisia ihmisiä olette. Kuuluuko sun paskasen lattiakaivon siivous kenellekään muulle kuin sinulle itsellesi

Vierailija
4/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoit neljän tunnin siivouksesta 20e? Laskitko paljon tosta jää sille yrittäjälle? Eli ei mitään. Koittaa hankkia uusia asiakkaita ja porsaat täällä valittaa. Sano vielä et sul on yli 100t vuositulot? Hommaa se aasialainen orja jos ei muu kelpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi