Pidän tämän näköisistä miehistä, pitääkö minun mennä lääkäriin?
https://myanimelist.cdn-dena.com/images/voiceactors/1/8321.jpg
Niin.. pidän linkin miestä viehättävänä. Kuolaan myös kyseisen henkilön äänen kuullessani, hyvä etten tule housuihini.
Rehelliset tuomiot päälääkärin tarpeesta, kiitos. Vai pitääkö tässä vain lähteä etsimään miesprostituoitua, jolla olisi kaunis naama?
Kommentit (10)
Ei siinä ole minun mielestäni mitään outoa, jos tykkäät aasialaisista miehistä. Miksi siinä olisi jotain outoa?
Ei aasialaisista tykkäämisessä ole (ehkä) mitään outoa. Outoa ja häiritsevää onkin lähinnä henkilöstä uneksiminen. Ei enää tässä iässä saisi fanittaa näin maanisesti.
Pikkutytöt usein tykkää tyttömäisistä pojista, koska he ovat jotenkin turvallisia halujen kohteita. Sitten kun vähän aikuistut, niin alkaa ne karskin miehekkäät jännämiehet kiinnostaa, kuten kaikkia muitakin naisia ja unohtuu ne tyttömäiset poikabändiläiset.
Vierailija kirjoitti:
Pikkutytöt usein tykkää tyttömäisistä pojista, koska he ovat jotenkin turvallisia halujen kohteita. Sitten kun vähän aikuistut, niin alkaa ne karskin miehekkäät jännämiehet kiinnostaa, kuten kaikkia muitakin naisia ja unohtuu ne tyttömäiset poikabändiläiset.
Olen aikuinen (34), mutta kiitos :D
Mistä näitä karskeja ja mielellään hyvältä kuulostavia miehiä, jotka puhuvat japania, löytyy? Pitääkö lähteä ja etsiä jostain yakuza vai?
oneesan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä karskeja ja mielellään hyvältä kuulostavia miehiä, jotka puhuvat japania, löytyy? Pitääkö lähteä ja etsiä jostain yakuza vai?
Olet varmaan joku pelokas nörttinainen, jolla on vielä neitsyys tallella. Siksi fantasioit tuollaisista epämiehekkäistä neitipojista. Kun ja jos pääset estoisuudestasi, niin tajuat, että haluat karskin miehekkään miehen.
Vierailija kirjoitti:
oneesan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan joku pelokas nörttinainen, jolla on vielä neitsyys tallella. Siksi fantasioit tuollaisista epämiehekkäistä neitipojista. Kun ja jos pääset estoisuudestasi, niin tajuat, että haluat karskin miehekkään miehen.
Kyllä, ihan niin kuin sanot. Nörtti ja vielä neitsytkin,.. not.
Mikä on mammojen mielipide tästä: http://67.media.tumblr.com/037f37e0ced17c6b0281ce1a1f6413d1/tumblr_nw7iq9Sy4A1qhniako3_1280.jpg
Oneesan kirjoitti:
Mikä on mammojen mielipide tästä: http://67.media.tumblr.com/037f37e0ced17c6b0281ce1a1f6413d1/tumblr_nw7iq9Sy4A1qhniako3_1280.jpg
Näyttää jotenkin mukavalta. Tuo hymy ehkä tekee sen ja hiukset.
Ei. Tuohan on söpö? Kuka se on?