Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma isä on seonnut aivan täysin näihin Trump-juttuihin

Vierailija
18.11.2016 |

Jäi viime vuonna eläkkeelle ja äitini kuoli muutama vuosi sitten niin nyt on ollut aikaa katsella netistä videoita ja lukea kaiken maailman salaliittoteorioita. Olen ainoa lapsi ja asun satojen kilometrien päässä, joten isä on aika pitkälti itsekseen. Soittelemme kuitenkin useamman kerran viikossa.

Trumpin valinnan jälkeen olen ollut huolestuneempi, selkeästi isälle on tullut jotain uutta intoa mutta jutut ovat samalla muuttuneet huolestuttavammaksi. On alkanut tulla kaiken maailman ilmastonmuutos- ja holokaustinkiistämisjuttuja ja kun noille olen naurahtanut ja sanonut suoraan hänen puhuvan paskaa niin siitäkös riita saadaan.

Vaikea uskoa, että äijä kenellekään mitään tekisi tai olisi vaaraksi, mutta alkaa vaan omia hermoja koetella jatkuva saman levyn pyöritys.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isälle käynyt samoin ap. Äitini kuoli viisi vuotta sitten ja siitä pari vuotta ja isä jäi eläkkeelle ja lopullinen alamäki alkoi. Nykyään hän istuu kaikki päivät tietokoneella lukemassa salaliittoteorioita, esim kuussa ei ole hänen mielestään käyty. Ja jankkaa myös näitä asioita aivan jatkuvasti. Hän on yksinäinen, tiedän, ja siksi olenkin yrittänyt ehdottaa hänelle vaikka mitä tekemistä. Mutta ei hän halua. Kerran vuodessa raahaan hänet perheemme mukaan jonnekin etelään, että saisi elämäänsä ohjelmaa.

Vierailija
22/27 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isälle käynyt samoin ap. Äitini kuoli viisi vuotta sitten ja siitä pari vuotta ja isä jäi eläkkeelle ja lopullinen alamäki alkoi. Nykyään hän istuu kaikki päivät tietokoneella lukemassa salaliittoteorioita, esim kuussa ei ole hänen mielestään käyty. Ja jankkaa myös näitä asioita aivan jatkuvasti. Hän on yksinäinen, tiedän, ja siksi olenkin yrittänyt ehdottaa hänelle vaikka mitä tekemistä. Mutta ei hän halua. Kerran vuodessa raahaan hänet perheemme mukaan jonnekin etelään, että saisi elämäänsä ohjelmaa.

Isäsi on oikeassa, sinä väärässä. Hän on nähnyt elämässään puolet enemmän kuin sinä. Muistappa se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

holokausti onkin vahvasti liioiteltu, isäsi on oikeassa. Millää sen aikasilla uuneilla ei mitään 6 miljoonaa ihmistä poltettaisi. Jos holokausti olisi, kuten väitetään, niin sen epäilystä ei joutuisi vankilaan. Pelkästään tämä riittää todisteeksi, että virallinen versio ei pidä paikkaansa.

Vierailija
24/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on taipumus muuttua konservatiivisemmiksi ikääntyessään. Radikaalisuus vähenee, kun testosteronitasot laskevat, ja saa vähän näkökulmaa maailman muutokseen.

Tai sitten vaan älykkyys vähenee kun aivot eivät enää toimi yhtä hyvin kuin ennen.

Vierailija
25/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi viime vuonna eläkkeelle ja äitini kuoli muutama vuosi sitten niin nyt on ollut aikaa katsella netistä videoita ja lukea kaiken maailman salaliittoteorioita. Olen ainoa lapsi ja asun satojen kilometrien päässä, joten isä on aika pitkälti itsekseen. Soittelemme kuitenkin useamman kerran viikossa.

Trumpin valinnan jälkeen olen ollut huolestuneempi, selkeästi isälle on tullut jotain uutta intoa mutta jutut ovat samalla muuttuneet huolestuttavammaksi. On alkanut tulla kaiken maailman ilmastonmuutos- ja holokaustinkiistämisjuttuja ja kun noille olen naurahtanut ja sanonut suoraan hänen puhuvan paskaa niin siitäkös riita saadaan.

Vaikea uskoa, että äijä kenellekään mitään tekisi tai olisi vaaraksi, mutta alkaa vaan omia hermoja koetella jatkuva saman levyn pyöritys.

Kuuntele, niin opit sinäkin jotain.

Vierailija
26/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaston muutos ja holokausti ovat siitä outoja totuuksia että niitä ei saa epäillä ja perustelu sille on että ne vaan on totta.

Ennen oli hirveä riesa happosateista, sitten tuli otsoonikato, mutta kukaan ei enää muista niitä kun keksittiin ilmaston muutos.

Viime kuu oli Virossa itsenäisyyden ajan kylmin lokakuu.

Hei idiootti! Onko tullut edes mieleen ottaa oikeasti selvää asioista? Tuskin, kun on niin paljon kivempaa rypeä omassa erinomaisuudessa.

Happosateista ei puhuta, koska sadevesi ei ole enää happamoitunut sillä tasolla, että se olisi ympäristöuhka. Otsonikato on tosiasia, mutta kummasti se on ruvennut parantumaan sekin, kun mm. freonien käyttöä on rajoitettu ja lopetettukin.

Logiikkasi on todella ontuvaa. Ikään kuin puhdas järvi ei olisi koskaan voinut olla likainen, koska se nyt on puhdas. Hittojako siitä, että kymmenen vuotta sitten siihen laskettiin koko kylän ja parin tehtaan paskavedet; ei, se järvi on aina ollut puhdas koska minä näen, että se nyt on!

Ja hei, voisit sinä ja muutkin ilmastovänkääjät edes selvittää, mitä ilmastonmuutos tarkoittaa. Viron kylmä lokakuu ei merkitse mitään siinä teoriassa.

Vierailija
27/27 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi on nähnyt sinua kauemmin maailmaa ja osaa varmasti tehdä itse johtopäätöksensä. Sinä taas kuulostat ihan perus lampaalta joka uskoo kaiken mitä valtamedia haluaa sinun uskovan.

Vain lampaat paasaa jostain "valtamediaan uskomisesta."

Bääähhhäähää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän