Mieheni suutahti kun en peittänyt tissiäni imettäessä anoppilassa
Mulle on yhdentekevää jos joku niistä nyt näki sen tissin vilahtavat. Aivan helvetin sama. Ruokin vain lapseni siinä. Mitä väliä? Vituttaa kun tuo äijä rupes mulle ravoomaan siitä.
Kommentit (29)
Jos minä olisin tuollaisen naikkosen anoppi, lennättäisin naikkosen ovesta pihalle ja vähän äkkiä sittenkin. Takin heittäisin sitten jossain vaiheessa perään ja kengät vielä myöhemmin. Imettäköön ulkona tuulessa ja sateessa.
Minä imetin aina huoneessa, jossa ei ollut muita. Vauvakin söi silloin paljon rauhallisemmin. Imetys on toki luonnollista, mutta mitäpä se nyt haittaa, jos ottaa huomioon toistenkin tunteet.
Mä en ole esitellyt tissejäni ennen lapsen saamista, enkä lapsen saamisen jälkeenkään. Imettäessä menin rauhalliseen paikkaan, tai jos sellaista ei ollut tarjolla niin laitoin ohuen huivin eteen.
Tissien esittelystä ei todellakaan tullut mulle yhtään sen luonnollisempaa lapsen saamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin tuollaisen naikkosen anoppi, lennättäisin naikkosen ovesta pihalle ja vähän äkkiä sittenkin. Takin heittäisin sitten jossain vaiheessa perään ja kengät vielä myöhemmin. Imettäköön ulkona tuulessa ja sateessa.
Ja oma pieni lapsenlapsi naikkosen mukana tuuleen ja sateeseen?
Nii... Mitä tuohon voi sanoa. Tasa- arvon nimessä miehet vois ruveta jäämään kotiin 2 viikon päästä synnytyksestä ja kaiken paska imettämisen vois unohtaa. Samoin synnytyksen. Mitä jos vaan ollaan näin aikuisten kesken? Ja jos joku sattuu vauvan saamaan, sen vois laittaa roskiin. Ja kaapu naisille päälle ettei tuu mielikuvia.
Älkää nyt hiton lehmät imettäkö niitä ällöjä kakaroita. On tosi oksettavaa jo ajatuksena. En käsitä miksi sitä pitäisi tehdä. Muutoinkin kaikki mammat on ääliöitä.
Oisin kans nakannu pihalle, niin sen ämmän kuin kakarankin..
Kauanhan taalla onkin saanut olla rauhassa nailta imetystaistelijoilta. Olisiko sama jos mies lapsen saatuaan vetaisi ylpeana elimensa esille etta talla niita kakaroita kylvetaan, niin luonnollista, niin luonnollista?
Surettaa ap:n lapsi kun kasvaessaan joutuu kuulemaan aitinsa kielenkayttoa.
Appihan on nähnyt levitetyn ihravittusikin ja omien eritteidensä valuvan sieltä. Siinä ei paljon suonikkaan roikku-utareet enää häiritse. Ymmärrän kyllä, että anoppi ei halua moisia kotonaan katsella.
Ap tarjoili rinnastaan kahvimaidot jokaisen kuppiin.