Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhaöisn juuri syntymäpäiväkakkuni kynttilät sammuksiin ja toivoin, että suomalaisnaiset muuttuisivat puolalaisnaisten kaltaisiksi - hoikiksi ja isorintaisiksi

Vierailija
18.11.2016 |

Jos siis huomaat painosi laskevan ja kannujesi kasvavan, tiedät ketä kiittää.
- synttärisankarimies

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, nyt sulla tais käydä vahinko... Mun tuntemat puolalaisnaiset on pyöreitä, lyhyitä ja melko tissittömiä...

Vierailija
42/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolalaisnaisilla on sitten myös viikset, ap....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanao kirjoitti:

Mikset toivonut itsellesi suoraan puolalaista naista? Miksi pitää olla laiha suomalainen? Käy puolasta hakemassa muija?

Minusta on kiva katsoa kauniita asioita. Esitin toiveeni, jotta katukuva muuttuisi viehättävämmän näköiseksi. Oma puolisoni ei siis liity toiveeseen mitenkään. Ap

Suomalaiset naiset saisivat kyllä skarpata - ja karpata! Perseet leviävät vuosi vuodelta enemmän...

Samoin miehet. Maha vaan kasvaa vuosi vuodelta. Ja miten teiltä suomiukoilta lähtee kaikilta hiukset? En ole muualla törmännyt niin moniin kaljuihin kuin suomessa.

Ei nyt sentään ihan kaikilta suomiukoilta kai tukka päästä lähde. Enkä tiedä onko miestyyppinen kaljuuntuminen sen yleisempää Suomessa kuin muuallakaan. Kyseessä on ihan maailmanlaajuinen ilmiö.

http://www.statisticbrain.com/hair-loss-statistics/ 

Vierailija
44/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutukaa suomimammat välillä muuhunkin kuin tuulipukuun, kiitos

Vierailija
45/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Suomessa? Jos vastauksesi on myöntävä, katsopa ulos. Täällä Pirkanmaalla tulee tälläkin hetkellä vettä ja tuulee niin että tukka lähtee päästä. Mitä suosittelisit minulle päälle, olen lähdössä ihan kohta lähikauppaan?

Vierailija
46/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Suomessa? Jos vastauksesi on myöntävä, katsopa ulos. Täällä Pirkanmaalla tulee tälläkin hetkellä vettä ja tuulee niin että tukka lähtee päästä. Mitä suosittelisit minulle päälle, olen lähdössä ihan kohta lähikauppaan?

No eihän sulla ole kuin se yksi puku

Vierailija
47/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sikäli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sulla ole kuin se yksi puku

On minulla kyllä ihan vaatehuoneellinen kakenlaisia vaatteita ja kenkiä. Mutta vaatetus sään mukaan. En minä sitä tuulipukua kyllä käytä esimerkiksi +25 asteen helteellä.

Vierailija
48/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syntymäpäivä on toukokuussa. Olen paksu ja isotissinen, ja tuuheatukkainen suomalaismieheni on jo toistakymmentä vuotta väittänyt olevansa onnellinen kanssani, muiden mielipiteillä ei ole väliä. Pirkanmaalla minäkin, ja tuolla kyllä kastuu tuulipuvussa. Ottaisin myös sateenvarjon mennessäni ulos, siis jos sinne nyt yleensä on pakko mennä.

Vierailija
49/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun syntymäpäivä on toukokuussa. Olen paksu ja isotissinen, ja tuuheatukkainen suomalaismieheni on jo toistakymmentä vuotta väittänyt olevansa onnellinen kanssani, muiden mielipiteillä ei ole väliä. Pirkanmaalla minäkin, ja tuolla kyllä kastuu tuulipuvussa. Ottaisin myös sateenvarjon mennessäni ulos, siis jos sinne nyt yleensä on pakko mennä.

Mä ajattelin oikeestaan mennä autolla, sen verran karmea keli. Ehkä en laita sitä tuulipukua ollenkaan vaan menen farkuissa. Oon muuten hoikka ja pienitissinen ja synttärit heinäkuussa. :D :D :D

T. Pirkanmaalainen

Vierailija
50/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha näitä aloituksia on hauska lukea 😂😂😂

Vierailija
51/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toteutuu. Alkaa salilla ravaaminen pikkuhiljaa kyllästyttämään. Plus onhan ne silikonit aika kalliit duunarin lompakolle. Peukut pystyyn siis..

Vierailija
52/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua höpsöä, korkokengistä ja kynähameesta se lähtee! Jotain klassisen tyylikästä ja naisellista. Kevyt ehostus ja kaunis kampaus (ei lyhyttä tukkaa, vain suominaisilla on lyhyitä tukkia, mokomilla tantoilla) kruunaa naisellisen lookin. Kyllä kelpaa räntäsateessa sipsutella kauppakassit viuhuen!

Vierailija
53/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua höpsöä, korkokengistä ja kynähameesta se lähtee! Jotain klassisen tyylikästä ja naisellista. Kevyt ehostus ja kaunis kampaus (ei lyhyttä tukkaa, vain suominaisilla on lyhyitä tukkia, mokomilla tantoilla) kruunaa naisellisen lookin. Kyllä kelpaa räntäsateessa sipsutella kauppakassit viuhuen!

Kiitos ohjeistuksesta! Ehostelen nyt tässä itseäni ja kiharran tukkaani. Kyllä ne miehet Lidlissä mahtavat taputtaa karvaisia käsiään yhteen, kun sipsuttelen siellä paistopisteen ja juustohyllyn välissä bling bling -korkkareillani. Toivottavasti perseeni ei jäädy! :)

Vierailija
54/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran tähän väliin huomautan, että painavien muovikassien kantaminen on äärettömän epäesteettistä. Kädessä pitää olla pari luksusliikkeen kevyttä paperikassia, joten osta vain paahtoleipä ja pari yrttiä, maidot jätä kauppaan.

Vierailija
55/55 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hemmetti, älä nyt tuollaisia toivo. Ihan miesten puolesta pyydän. Katsos kun palstan (miesten) mukaan miehet maksavat suurimman osan naisten elämästä joten hehän joutuisivat maksamaan myös vaatekaapin sisällön. Kun tästä laihdutaan ja tissit kasvavat niin uusiksi menee koko vaatekaapin sisältö. 

Ei ole halpaa touhua ei. Olet aika itsekäs kun kanssaveljesi tuollaiseen ahdinkoon ajat.