Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhaöisn juuri syntymäpäiväkakkuni kynttilät sammuksiin ja toivoin, että suomalaisnaiset muuttuisivat puolalaisnaisten kaltaisiksi - hoikiksi ja isorintaisiksi

Vierailija
18.11.2016 |

Jos siis huomaat painosi laskevan ja kannujesi kasvavan, tiedät ketä kiittää.
- synttärisankarimies

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en halua muuttua. Olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisenä.

Vierailija
2/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytitkö 15 ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas! Minäkin puhalsin juuri kynttilät synttärikakustani ja toivoin että kaikki pienimunaiset miehet vain katoaisivat maan päältä. Älä siis ihmettele jos yhtäkkiä vaan häviät.

Vierailija
4/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, en halua muuttua. Olen tyytyväinen itseeni juuri tällaisenä.

Sama täällä. Eikä kiinnosta miellyttää jotain randomia ukkoa. Siitä huolimatta - onnittelut syntymäpäivien johdosta!

Vierailija
5/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset toivonut itsellesi suoraan puolalaista naista? Miksi pitää olla laiha suomalainen? Käy puolasta hakemassa muija?

Vierailija
7/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas! Minäkin puhalsin juuri kynttilät synttärikakustani ja toivoin että kaikki pienimunaiset miehet vain katoaisivat maan päältä. Älä siis ihmettele jos yhtäkkiä vaan häviät.

Simsalabim! Hyvä haltija taikoi sinulle juuri tiukemman römpsän eikä sinun tarvitse enää murehtia miehen vehkeen kokoa!

Vierailija
8/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Mikset toivonut itsellesi suoraan puolalaista naista? Miksi pitää olla laiha suomalainen? Käy puolasta hakemassa muija?

No mut kun ne ei huoli ap:tä...

Vierailija
9/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap ikinä edes käynyt Puolassa? "hoikkia ja isorintaisia".. joopa joo.

Vierailija
10/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen muistutus, että Puolassa on väestön määrään nähden keskimäärin enemmän ylipainoisia naisia kuin Suomessa :^)

Vierailija
11/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Minusta on kiva katsoa kauniita asioita. Esitin toiveeni, jotta katukuva muuttuisi viehättävämmän näköiseksi. Oma puolisoni ei siis liity toiveeseen mitenkään. Ap

Vierailija
12/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei mua ainakaan haittais jos yht'äkkiä laihtusin vähän ja tissit kasvais :D Hyvin pärjään toki näinkin.

Vierailija
13/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis huomaat painosi laskevan ja kannujesi kasvavan, tiedät ketä kiittää.

- synttärisankarimies

En halua yhtään suurempia rintoja. Päinvastoin, mun tissit ei ole tarkoitettu miesten tuijotettavaksi joten mitä pienemmät sen parempi. Sulla ei ole oikeutta puuttua naisten rintavarustuksen kokoon mitenkään,  tuijottele vaan omaa naistasi.

Vierailija
14/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäinen muistutus, että Puolassa on väestön määrään nähden keskimäärin enemmän ylipainoisia naisia kuin Suomessa :^)

Väestön määrään nähden keskimäärin? Mitä oikein yrität sanoa? Siis joko keskimäärin tai väestön määrään nähden, ei molemmat yhtä aikaa. Ja puolalaisnaisten painoindeksi on pienempi kuin suomalaisnaisten. Ap

Vierailija
15/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanao kirjoitti:

Minusta on kiva katsoa kauniita asioita. Esitin toiveeni, jotta katukuva muuttuisi viehättävämmän näköiseksi. Oma puolisoni ei siis liity toiveeseen mitenkään. Ap

Mutta oma pärstäsi ja röllykkämahasi saa vapaasti olla esillä ympäristöä pilaamassa?  Ei ole reilua. Enkä todellakaan usko että olet komea, turha vedota siihen :D

Vierailija
16/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin että suomalaiset miehet muuttuis kaikki söpöiksi, treenatuiksi, koulutetuiksi, tiukkapeppuisiksi ihanuuksiksi. Isolla peniksellä tietysti. Ei ylipainoisia, lyhyitä tai kaljuja miehiä, kiitos. Jännittää toteutuuko :)

Vierailija
17/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa turha toive. Olisit ennemmin toivonut katukuvaan vaikka enemmän alpakoita. Alpakan naamaa ei voi katsella tulematta hyvälle mielelle.

Vierailija
18/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanao kirjoitti:

Mutta oma pärstäsi ja röllykkämahasi saa vapaasti olla esillä ympäristöä pilaamassa?  Ei ole reilua. Enkä todellakaan usko että olet komea, turha vedota siihen :D

Tui, tui, tyttöpieni. Jos oikein nätisti pyydät, niin mä voin ehkä antaa sun rapsutella mun röllykkämahaa parikymmentä senttiä navan alapuolelta. Saat sinäkin vähän myskin tuoksua sormiisi.Ap

Vierailija
19/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon että jenkit tekevät joukkopaon Suomeen, saa tännekin lisääntymiseen kelpuutettavaa lihaa ja sinunlaisesi motivaatiopaitapenat lakkaavat levittämästä heikkoa geeniperimäänsä.

Vierailija
20/55 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon että jenkit tekevät joukkopaon Suomeen, saa tännekin lisääntymiseen kelpuutettavaa lihaa ja sinunlaisesi motivaatiopaitapenat lakkaavat levittämästä heikkoa geeniperimäänsä.

Moni suomalainen mies ottaisi jenkkinaiset avosylin vastaan. Heillä kun tuppaa olemaan melkein kolme kertaa isommat luomutissit kuin suomalaisilla naisilla.

http://sev.h-cdn.co/assets/16/26/768x1317/gallery-1467127992-static1squ…

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän