Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkkisnaiset lahes poikkeuksetta sanovat lapsena olleensa villeja poikatyttoja? Miksi he hapeavat omaa sukupuoltaan niin paljon,

Vierailija
10.03.2006 |

että uskottelevat ainakin joskus, eli lapsena olleensa miehiä? Eivätkö tytöt voi olla villejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ala-aste oli niin sukupuolineutraali, että oltiin kyllä kaikki aika poikatyttöjä... :)

Vierailija
2/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen pitää lisätä poika-sana? Sama asia, kuin naisen nimittäminen hyväksi jätkäksi. Minusta se on loukkaus. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" olin se etupulpetin kuuliainen ja hiljainen kissatyttö, jolla ei ollut mielipiteitä, mutta hyvät koulunumerot" ei kuulostaisi niin kauhean hyvältä.

Vierailija
4/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkineensä vain poikien kanssa, ymmärtävänsä paremmin poikia jne.

Epäilen että johtuu salatusta haaveesta olla poika

Vierailija
5/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me leikittiin parhaan ystäväni kanssa aina ulkona. En oikein muista " tyttömäisiä" leikkejä muuta kuin kauppaleikin kivellä ja kiiltokuvat. Yleensä oltiin kai leikkipuistossa kiipeilytelineillä ja muuta vastaavaa. Mutta poikien kanssa en leikkinyt ja olin oikein ylpeä siitä, että olin tyttö. En olisi mistään hinnasta halunnut olla poika. Nyt mulla on sekä tyttö että poika. Tyttö on oikein tyttömäinen ja olen ylpeä hänestä.

Ymmärrän kuitenkin AP:n pointin täysin. Monen mielestä on niin paljon hienompaa kun on ollut poikamainen, raisu tyttö. Kertoo mielestäni hyvin paljon ihmisten piiloasenteista...

Vierailija
6/6 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kaverit on kyllä aina olleet tyttöjä (samanhenkisiä tietysti), mutta etenkin pienenä tykkäsin leikkiä poikien kanssa. Mua ei koti- ja kampaajaleikit, missit, prinsessat, muotishowt ym kiinnostaneet pätkääkään. Kaikkein mieluisimpia leikkejä olivat Robin Hood, Kolme muskettisoturi ja Maailman ympäri 80 päivässä (pyörivät silloin telkassa piirrettyinä), ankkalinna, salapoliisi, tutkimusmatkailija. Barbeja oli, mutta nekin oli aina salapoliiseja, toimittajia ja sotakirjeenvaihtajia (jokatytön unelma-ammatti X) tai muita. Salaseuroja oli kanssa erinäisiä, samoin rakenneltiin majoja ja kiipeiltiin puissa. En kyllä halunnut olla poika, olit tyttö ihan mieluusti, mutta myöhemmin olen kuvaillut itseäni poikatytöksi koska se nyt on niin helppo tapa kuvailla silloista olemustani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi