Onko jokin sana tai termi tai sanonta jota et vielä tiedä- kysy selvitetään se:)!
Onko jokin outo kirjainyhdistelmä tai muu joka on sinulle vieras - selvitetään se kaikki yhdessä kysyjälle täällä.
Itse törmäsin koulusurmia tutkiessani sanaan HIEROA.
Se tarkoitti siis itseasiassa noissa piireissä sitä kaikkea painostusta ja valmistelua ja tekoa joka surmaan liittyy!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOT
Mikä oli todistettava.
Vastaa latinan Q.E.D.
Niin mutta mitä tuo tarkoittaa? Millaisessa yhteydessä sitä käytetään ja miksi?
https://fi.wikipedia.org/wiki/M.O.T.
...
MOT, mikä oli todistettava, tuli hyvin tutuksi aikoinaan matematiikassa, kun geometriassa aina geometrian tehtävän todistuksen loppuun lisättiin tuo MOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistan kaikki sanat ja ilmaukset, joita en tunne ja jotka kiinnostavat tarpeeksi. Tarkistan ne siis itse ja useammasta lähteestä, joista yksikään ei ole keskustelupalsta.
Jäät paljosta kulttuurisesta paitsi sillä esim nuorilla on uusia slangisanoja ja käsitteitä jotka sisäpiirissä laajalti käytössä.
Minua ei yhtään haittaa jäädä paitsi niistä ilmauksista, jotka minua eivät kiinnosta. Jos tällä palstalla muuten neuvotaan tässä asiassa yhtä arvaamalla ja trollaamalla kuin esimerkiksi silloin, kun joku pyytelee apua eri kielten kommervenkeissa, kannattaa olla varuillaan:
Selittäisikö joku tosiaan taustan tuolle Kånkenin dissaamiselle.
h_ki kirjoitti:
Selittäisikö joku tosiaan taustan tuolle Kånkenin dissaamiselle.
no,Kånken on Ruotsalainen tuote, jonka ovat brändänneet erittäin hyvin, jota Suomalaiset ostaa laumoittain. Ristiriitainen juttu, koska yleisesti on tiedossa Suomalaisen kateus Ruotsia kohtaan. Kaikkihan tietää Suomessa itse ei pystytä moiseen tuotteistukseen, niin Ruotsalaiset kuin Suomalaisetkin.
Ottaa itsetunnon päälle joitakin. Ja kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOT
Mikä oli todistettava.
Vastaa latinan Q.E.D.
Niin mutta mitä tuo tarkoittaa? Millaisessa yhteydessä sitä käytetään ja miksi?
https://fi.wikipedia.org/wiki/M.O.T.
...
"Wikipediassa ei ole tämän nimistä artikkelia."
...
Kyllä on
Av-kielinen sana kånken. Ja sitten en tajua, miksi termi white trash pitää ain lyhentää, kun sitä käytetään epäasiallisesti. Muita vain vauva palstalla olevia termejä esim tassukka ja katkis, joita käytetään miehen halventamiseen, vaikka Laasasen kirjoituksissa on järkeä.