Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kysytään "kuinka monen kanssa seurustellut vakavasti" helpointa on laskea....

Vierailija
18.11.2016 |

Lasket vain kuinka monelle olet antanut paljaalla. Paljaalla annetaan vain seurustelusuhteessa kun tiedetään ettei ole muita.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitte tulos ois 7 mut miellän et näistä vain 3 ois vakavia suhteita.

Ja hei, luotin vaan liikaa e-pillereihin koska olen tyhmä. pistäkää ne talikot ja suihdut pliis pois

Vierailija
2/13 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vahinkokännipanostakin seurustelusuhde jos antoi vahingossa paljaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai seurustelusuhteessa ei tarvitse ehkäistä raskautta ollenkaan? Vai pidätkö automaationa, että nainen pilaa halunsa ja terveytensä hormoneilla?

Vierailija
4/13 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan kaksi :(

Vierailija
5/13 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai seurustelusuhteessa ei tarvitse ehkäistä raskautta ollenkaan? Vai pidätkö automaationa, että nainen pilaa halunsa ja terveytensä hormoneilla?

Kun seurustelusta tulee vakavaa naisella lähtee halut joka tapauksessa. Sama se onko siinä hormoneja vai ei.

Vierailija
6/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

N40

Vierailija
7/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Paljaalla en ole antanut kuin nykyiselle miehelle. Kaksi 3-5 vuoden suhdetta takana ja toisessa oltiin kihloissakin mutta ne ei sitten ilmeisesti ole vakavia seurustelusuhteita.

Vierailija
8/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna paljaana kellekkään, mun penis antaitsee suojan pelottavalta emättimeltä.

Vierailija
9/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitten kertaakaan.

Käytän ehkäisynä vain ja ainoastaan kortsua. Minä en kroppaani ylimääräisillä hormoneilla pilaa.

Vierailija
10/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kanssa olen seurustellut vakavasti ja molempien kanssa on myös paljaalla menty.

N45v

Vierailija
11/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän nykyisen kanssa ollaan oltu 17v ja viimiset 10v käytetty kumia... Ei tää sit kai oo vakavaa, enää.

Vierailija
12/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten jos on aina vaatinut kondomin käyttöä jopa naimisissa ollessaan? Kaikki naiset eivät halua käyttää e-pillereitä tai kierukkaa.

Toi  teoriasi  on siis  aika heppoinen.

Vakava seukkasuhde on  kun on seukattu  vähintään vuosi, parin kuukauden tapailua tai säätöjä ei lasketa.

Vierailija
13/13 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, kohta parikyt vuotta yhdessä ja lasten saamisen jälkeen ehkäisynä ollut kondomi, koska en halua enää käyttää hormoneja. Mut eihän tää vakavaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän