Kun kysytään "kuinka monen kanssa seurustellut vakavasti" helpointa on laskea....
Lasket vain kuinka monelle olet antanut paljaalla. Paljaalla annetaan vain seurustelusuhteessa kun tiedetään ettei ole muita.
Kommentit (13)
Tuleeko vahinkokännipanostakin seurustelusuhde jos antoi vahingossa paljaalla?
Ai seurustelusuhteessa ei tarvitse ehkäistä raskautta ollenkaan? Vai pidätkö automaationa, että nainen pilaa halunsa ja terveytensä hormoneilla?
Vierailija kirjoitti:
Ai seurustelusuhteessa ei tarvitse ehkäistä raskautta ollenkaan? Vai pidätkö automaationa, että nainen pilaa halunsa ja terveytensä hormoneilla?
Kun seurustelusta tulee vakavaa naisella lähtee halut joka tapauksessa. Sama se onko siinä hormoneja vai ei.
Aha. Paljaalla en ole antanut kuin nykyiselle miehelle. Kaksi 3-5 vuoden suhdetta takana ja toisessa oltiin kihloissakin mutta ne ei sitten ilmeisesti ole vakavia seurustelusuhteita.
En anna paljaana kellekkään, mun penis antaitsee suojan pelottavalta emättimeltä.
No en sitten kertaakaan.
Käytän ehkäisynä vain ja ainoastaan kortsua. Minä en kroppaani ylimääräisillä hormoneilla pilaa.
Kahden kanssa olen seurustellut vakavasti ja molempien kanssa on myös paljaalla menty.
N45v
Tän nykyisen kanssa ollaan oltu 17v ja viimiset 10v käytetty kumia... Ei tää sit kai oo vakavaa, enää.
Mites sitten jos on aina vaatinut kondomin käyttöä jopa naimisissa ollessaan? Kaikki naiset eivät halua käyttää e-pillereitä tai kierukkaa.
Toi teoriasi on siis aika heppoinen.
Vakava seukkasuhde on kun on seukattu vähintään vuosi, parin kuukauden tapailua tai säätöjä ei lasketa.
Juupa juu, kohta parikyt vuotta yhdessä ja lasten saamisen jälkeen ehkäisynä ollut kondomi, koska en halua enää käyttää hormoneja. Mut eihän tää vakavaa ole.
no sitte tulos ois 7 mut miellän et näistä vain 3 ois vakavia suhteita.
Ja hei, luotin vaan liikaa e-pillereihin koska olen tyhmä. pistäkää ne talikot ja suihdut pliis pois