Vanhin söpö julkkisnainen?
Kuka on vanhin tietämäsi söpönä säilynyt julkkisnainen?
Minun vastaukseni on Ylen kuuluttaja Nina Sevelius (54-vuotias).
Mikä on sinun vastauksesi?
Kommentit (32)
Susanne Päivärinta ei ole ihan nuori kai enää mut hänellä on hyvin säilyneet kasvot, jotenkin lapsenomaiset, ihmeen rypyttömät.Mut nyt puhuin siis todellakin vain hänen ulkoisesta habituksesta.Käytös on erikseen josta ei kysytty.
Jotenkin se tuonne kokkilinjalle näyttää kallistuvan, eli Nigella Lawson 56v ulkomaisista ja kotimaisista ehdottomasti tuo Hanna Sumari. Niiden katseessa on sellaista herttaista lämpöä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se tuonne kokkilinjalle näyttää kallistuvan, eli Nigella Lawson 56v ulkomaisista ja kotimaisista ehdottomasti tuo Hanna Sumari. Niiden katseessa on sellaista herttaista lämpöä 🙂
Nigella on leikelty narkkari.
Eva longoria,kate beckinsale,charlize theron.
Kaikki joilla on korkeat poskipäät. Ne eivät " valu" kun ovat kallossa kiinni.
Jaana Peltonen.
Vaikkei vielä ole kovin vanha, niin hänessä on sellaista säilyvää söpöyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigella on leikelty narkkari.
Jolla on hervottoman kokoiset hinkit.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vanhin tietämäsi söpönä säilynyt julkkisnainen?
Minun vastaukseni on Ylen kuuluttaja Nina Sevelius (54-vuotias).
Mikä on sinun vastauksesi?
Kotiin takaisin-sarjan Sarah on aika ihana kaikin tavoin, voisin ottaa vaimoksi:)
T. mies-79
Elina Salo.
Söpö nuorena Palmu -elokuvissa ja söpö koko ikänsä. Myös kiva muumisarjassa Pikku Myynä. Nyt kai 85-vuotias.
Natalie Imbruglia
Eihän tuo nyt kovin vanha ole mutta mua kaksi vuotta vanhempi ;)
Elina Saloa tulin minäkin ehdottamaan. Sen voisi laittaa kuvasanakirjaan söpön kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Elina Salo.
Söpö nuorena Palmu -elokuvissa ja söpö koko ikänsä. Myös kiva muumisarjassa Pikku Myynä. Nyt kai 85-vuotias.
Sori. Tarkistin iän wikipediasta. Syntynyt vuonna 1936, joten on nyt 80-vuotias.
Sandra Bullock ehdottomasti.