Onko Helsingin keskustassa paikkaa, jossa voisi ottaa drinkin huomenna päivällä noin klo 14?
Olen menossa shoppailemaan, ja shoppailun päätteeksi olisi kiva ottaa drinkki :)
Kommentit (34)
Niitähän on tarjolla satoja erilaisille mieltymyksille.
Vaikka Torni tai Loiste?Hienot näkymät kaupungin yli.
Onko oikeasti? Muitakin kuin kunnon "yökerhoja" tai muita vastaavia? Tai ilman että tarvitsisi syödä. Mitä esim? :)
Vierailija kirjoitti:
Olen maalainen... -ap
Ota sitten drinkkisi siellä maalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maalainen... -ap
Ota sitten drinkkisi siellä maalla.
:( Nyyh
Minkä tyyppinen miellyttäisi ja missä päin shoppailet? 😊 Kivoja paikkoja löytyy varmasti. Hauskaa shoppailua!
On montakin. Täällä se on aivan normaalia. Kävele sisään paikkaan mikä näyttää kivalta ja tilaa drinkki. Googlaa :)
Ravintola Santa Fe. Tämä meksikolais painotteinen ruokapaikka, mutta hyviä drinksuja saa ja aivan ihana tunnelma! :) ja on ihan siinä keskustassa, Aleksanterinkadulla.
Mee Iguanaan. Ei tartte syödä vaikka ruokaakin saa. Ei oo kalleimmasta päästä jne.
Esim. Steam Helsinki on käymisen arvoinen paikka. Sisustus Steam punk henkinen ja erikoistunut gin pohjaisiin juomiin. Toki listalta löytyy kaikki muutkin juomat! Ihan Kamppikeskuksen vieressä jos sielä liikut.
Ei tuohon aikaan yökerhot ole edes auki. Kokeile vaikka Teatterin baaria, se aukeaa heti aamupäivästä. Lilla E aukeaa klo 15. Stockan yläkerran samppanjabaari on auki myös.
No eiköhän nyt noin joka ravintolasta saa lounasaikaan alkoholiakin . Vai tarkoititko jotain Sinistä Enkeliä?
Mene johonkin Iguana-kuppilaan. Niitä on monta keskustassa. Eivät mitään jetset tasoa mutta edullisia.
Vanhan Ylioppilastalon kahvilasta en tiedä onko niillä drinkkejä, olutta ja siideria ja nyt jouluaikaan glögiäkin on ainakin.
Iguana on aika kiva tai KIILA! Itse käyn yleensä Kiilassa parilla. Toisaalta Kiilassa drinkit varmaan maksaa paljon.
Ei ole siis väliä drinkillä, joku shampanja/skumppalasi käy myös :) Jotenkin ulkomailla ollessa se on helppoa mennä johki ja tilaa vaan lasillinen, Suomessa se tuntuu ainaski joko ruoka tai sitten illalla mennä yökerhoon. Iso kynnys päivällä mennä Suomessa lasilliselle :P En tiedä onko asenteessä vain vikaa.. - Ap
Iguana on ihan karsea paikka. Säälittää aina ne turistit ja junantuomat, jotka vetävät sitä eines-texmexiä kyyneleet poskilla. Helsingin pitäisi vaatia ravintoloilta tiettyä tasoa, oikeasti harmittaa millaisia skeidapaikkoja täällä on. Sisustuskin muovista krääsää. Santa Fe ehdottomasti samaa sarjaa...
Ei ole, kaikki paikat kiinni. Mene kotiin.