Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matalasti koulutetetut miehet ovat huonosti käyttäytyviä ja iljettäviä.

Vierailija
17.11.2016 |

Miksi he luulevat että heidän ei tarvitse välittää mistään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu

Vierailija
2/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan miehet.

Ei koskaan naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omalla kohdallani tuo ei pidä paikkaansa. Koulutukseni on ainoastaan peruskoulu, mutta omaan silti moitteettomat käytöstavat, kiitos lukemani Käytöksen Kultaisen Kirjan <3

Vierailija
4/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oletkin sinä joka aiheutat joissakin miehissä huonoa käytöstä? Eli sinä kohtelet miehiä huonosti, koppavasti ja halveksien ja miehet eivät tätä sinun ylimielistä idioottia käytöstä viitsi katsoa asiasta huomauttamatta? Minä olen aina saanut hyvää käytöstä kaikilta miehiltä, aina. Olen asiakaspalvelussa myös töissä ja kertaakaan siinä ei minua ole kohdeltu huonosti. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, yritä oppia se asia tyttöhyvä.

Vierailija
5/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oletkin sinä joka aiheutat joissakin miehissä huonoa käytöstä? Eli sinä kohtelet miehiä huonosti, koppavasti ja halveksien ja miehet eivät tätä sinun ylimielistä idioottia käytöstä viitsi katsoa asiasta huomauttamatta? Minä olen aina saanut hyvää käytöstä kaikilta miehiltä, aina. Olen asiakaspalvelussa myös töissä ja kertaakaan siinä ei minua ole kohdeltu huonosti. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, yritä oppia se asia tyttöhyvä.

Ei minulla ole mitään matalaa koulutustasoa vastaan. Ärsyttää vaan että minua luullaan koppavaksi. En minä edes tiedä mistään mitään.

Vierailija
6/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
7/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mä en muuten mun normielämässä joudu olemaan tekemisissä amis-tason äijien kanssa, mutta jos joskus erehtyy vaikka Tallinnan-reissulle laivalla... Tsiisus! Sellaista öykkäröintiä jo selvin päin lähtösatamassa.

Onneksi tosiaan noi kohtaamiset on tosi helppo välttää mun arjessa, näin 99-prosenttisesti.

Vierailija
8/8 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desperadoilla ja nihilisteillä vähän saatavissa ja yhtä vähän menetettävissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi