Mikä näistä työajoista olisi sinun mielestä paras vaihtoehto, minkä itse haluaisit itellesi?
Kommentit (24)
Teen kaksivuorotyötä tällä hetkellä 7-15 ja 14-22. Haluaiskn kyllä enemmän.amuvuoroja, iltavuoroja vain silloin tällöin.
9-19 olisi passeli olettaen että palkka olisi kohdillaan.
Näistä vaihtoehdoista 8-16. 12-20 on ollut kaikkein mukavin vuoro.
7-15 on minulle ehdottomasti paras.9-17 kaikkein huonoin vaihtoehto mitä olen tehnyt.
6-14. Olen aamuvirkku luonnostaan. On myös kokemusta tästä opiskelun työharjoitteluajalta. Totuin päivässä. Nykyään 8-16.
Puuttuu yötyövaihtoehto. Valitsen yötyön.
9-17 tai 10-18 ois hyvä. Toisaalta sillon ei kyllä töiden jälkeen pystyis tekemään mitään. Olis myös aika hyvä sellainen 2-vuorotyö että 8-16 ja 12-20. Sellainen itselläni tällä hetkellä, tykkään!
9-16, 7h vuoro olis aika passeli. Mulle sopii hyvin myös 2-vuorotyö.
8-16 joka päivä ois hyvä muuten mut haluisin pitää myös vapaapäivän jos toisenkin viikossa..
Valitsisin 2-vuorotyön, joka olisi pelkkää ilta- ja yövuoroa. Olen iltavirkku aamuntorkku ja rakastan nukkua pitkään. Harmi vain, että alalle johon hakeudun opiskelemaan, on tarjolla vain päivätyötä, lähinnä 8-16.
Tuo mainittu kolmivuorotyömalli jättää tyhjiä välejä, mutta muuten kyllä ehdottomasti kolmivuorotyö.
Vastasin 8-16, koska listalta ei löydy parhainta 2-vuorotyötä eli 8-16 ja 12-20. Tuo vaihtoehto joka löytyy on huono, klo 6 on liian aikaisin ja klo 22 liian myöhä työn loppumiselle.
2-vuorotyö tai 3-vuorotyö. Vaihtelevat työajat on ihan parasta! Sopii mulle! :D
Näistä vaihtoehdoista 6-14 koska haluan olla päivällä jo kotona.
Nyt teen yrittäjänä 10-16 saan aamun olla rauhassa kun lapset ovat lähteneet kouluun ja pääsen ajoissa tekemään ruuan ja ilta on aikaa koko perheelle. Mielestäni 6h työvuro on oikein hyvä jos sillä vaan elää.
Joko yötyö 21-07 tai haaveilemani, ei käytössä ainakaan omalla alallani, klo 18-02. Jep, illan virkku olen ja nykyinen 2-vuorotyö (7-15/13-21) on noiden aamujen takia tuskaa.
Puuttuu myös liukuva työaika ja mahdollisuus työskennellä osin etänä. Silloin voisin tehdä vaikka 10h työpäiviä. Nyt teen kolmivuoroa.
Oliskin noin lyhyt työaika, kunnalla lähärinä on jo nyt 7.45-16 ja kiitos kikyn lisää tulee. Kiva tehdä tätä paskaa työtä 1956€ palkalla ja lomapäiviä 28 vuodessa, kuka tätä kadehtii?
Ei mikään noista. Teen mielelläni lyhennettyä työviikkoa, 6 tuntia päivässä. Se sijoittuu klo 8-16 välille, toisinaan teen töitä myös iltaisin.
Puuttuu vaihtoehto 10-18. Mulle kävis. Ja vielä parempi jos ois liukumaa, niin että voisi tehdä joku päivä pitempään ja taas vastaavasti joku päivä lyhyempää, tarpeen mukaan.