voi helv...toinen hlö tekee mun töitä työpaikalla!
Eilen se oli tehnyt mun töitä kun kävin syömässä. Eivät siis olleet mitään kiireellisiä.
No nyt kun kävin syömässä, se oli taas tekemässä mun yksiä töitä!
Mulla muutenkin on hommat vähissä puolen päivän jälkeen ja joudun oleen täällä puoli viiteen!
Kommentit (42)
Osanottoni.
Meilläkin on välillä töitä niin vähän, että niistä oikeasti taistellaan. Kun pitää osoittaa jotain päivän aikana tehneensä…
Vähän on jo rauhoittunut, kun tehtiin toimenkuvat uusiksi ja keskusteltiin asiasta. Nyt sitten ongelmana on se, että kollega on ilmoittanut ettei osaa tiettyjä hommia ja haalii itselleen ne helpot ja yksinkertaiset hommat.
Eikä tämäkään olisi vielä ongelma, mutta kun tässä vaiheessa ei enää ketään kiinnosta miten hommat hoituu koska ne hoituu. Ja palkassahan tämä ei myöskään näy, koska asioista ei näetä enää tarpeelliseksi keskustella.
Olen kyllä miettinyt, mistä lähtee se ihmeellinen työkulttuuri, että asioita pimitetään. Jostain tämmöisestä sen on pakko lähteä, kun jemmailen itselleni myös niitä helppoja hommia, joita on mukava tehdä ja joista saa mukavaa palautetta asiakkaalta.
Teen kyllä ne vähän turhauttavammatkin, koska mimosanhipiäinen kollega nostaa kätensä niiden edessä pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ilmeisesti niitä työttömiä haukkuvia "suojatyöpaikkalaisia"! :D Jos työtehtävät loppuvat jo puolenpäivän jälkeen, olisi kyllä työntekijöiden vähennyksen paikka!
No mitä, mut just palkattiin ja haastattelussa sanottiin että töitä riittää..
Ap
Ehkä ne nyt testaa sua ja ihmettelee miten hidas voi ihminen olla kun noihinkin hommiin saa koko päivän uppoamaan...
Heh heh, mun töistä sen helpoimman osuuden hoitaa nyt palkaton harjoittelija. Mä makaan sohvalla tablen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen taas pyörimään ympäri käytävää.
ApSen sijaan, että ottaisit selvää miksi joku tekee työsi?
Ei se onneks kaikkea tee. Voi olla että sille on sanottu että noita tiettyjä hommia voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ilmeisesti niitä työttömiä haukkuvia "suojatyöpaikkalaisia"! :D Jos työtehtävät loppuvat jo puolenpäivän jälkeen, olisi kyllä työntekijöiden vähennyksen paikka!
ApEhkä ne nyt testaa sua ja ihmettelee miten hidas voi ihminen olla kun noihinkin hommiin saa koko päivän uppoamaan...
Justiinhan kerroin että hommat loppuu puolenpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNäin se alussa yleensä menee, kun ei itse oikein osaa niitä töitä otttaa, eikä työnantaja antaakaan.
Elä vaan sano, että firman nimi alkaa G:llä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNäin se alussa yleensä menee, kun ei itse oikein osaa niitä töitä otttaa, eikä työnantaja antaakaan.
Ei ala. Tää on kaupungin laitos.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, mun töistä sen helpoimman osuuden hoitaa nyt palkaton harjoittelija. Mä makaan sohvalla tablen kanssa.
Miksi et menisi kotisohvalle makoilemaan ja nauttimaan ruhtinaallisista työttömyyseduista ja antaisi palkkasi sille, joka työt tekee? Annas kun arvaan, olet kuitenkin omasta mielestäsi korvaamaton, eikä kukaan muu voisi paikkaasi ja palkkaasi ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Menen taas pyörimään ympäri käytävää.
Ap
Voisit myös mennä kysymään tarvitsisiko joku toinen työntekijä apua, vai onko auttaminen työpaikallenne vierasta? Tai sitten siellä ei ole mitään oikeaa työtä kenellekään... Työskenteletkö kunnalla/valtiolla? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nih, kaupungilla suojatyöpaikkoja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nih, kaupungilla suojatyöpaikkoja riittää.
Ei tää oo suojatyö.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei ole muuten hirveästi napannut käydä työpaikalla vaikka sinne olis asiaakin. Että terve terve, saatko sä lounasseteleitä palkaksi, kun vuonna 2005 mä sain harjoittelussa 1400 € palkan. OK mä olin yo:lla ja harjoittelupaikka oli valtion virasto ja siellä sentään osallistuttiin ihan tutkimusaineiston purkamiseen yms.
Itse asiassa meitä on nyt kolme tässä pyörimässä.
Kaksi heistä on tupakalla nyt.
Vain yrittäjä omistaa työnsä, ei työntekijä. Urakkatöissä voi varata tietyn määrän työtä ja tehdä sen, mutta muuten on aika outoa, että joku voi sanoa, että tämä on vain minun työtäni.
Yksityinen sektori ottaa ilmaisia harjoittelijoita tradenomiopiskelijoista ja julkinen sektori ottaa harjoittelijat yo:lta ja maksaa heille palkkaa.
Mä en olisi ikinä voinut mennä ilmaiseen harjoitteluun, koska olin yh ja harjoittelun aikana en voinut käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEhkä ne nyt testaa sua ja ihmettelee miten hidas voi ihminen olla kun noihinkin hommiin saa koko päivän uppoamaan...
Ja työnantaja tietää sen ja antaa sun vaan lusmuta sen jälkeen? No ei oo ihme että valtion ja kuntien talous on ihan retuperällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei ole muuten hirveästi napannut käydä työpaikalla vaikka sinne olis asiaakin. Että terve terve, saatko sä lounasseteleitä palkaksi, kun vuonna 2005 mä sain harjoittelussa 1400 € palkan. OK mä olin yo:lla ja harjoittelupaikka oli valtion virasto ja siellä sentään osallistuttiin ihan tutkimusaineiston purkamiseen yms.
Kiitos vaan alapeukusta! Ilmaisten harjoittelijoiden jatkuva käyttäminen vääristää työmarkkinoita. Ei meilläkään kukaan tiimistäni suostunut tehtävään jossa mä olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja työnantaja tietää sen ja antaa sun vaan lusmuta sen jälkeen? No ei oo ihme että valtion ja kuntien talous on ihan retuperällä.
No en kai mää voi ruveta työnjohtajaksi ja organisoida tätä uuteen uskoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne täyttä todellisuutta tiedä. Ihmettelen kun sanottiin että töitä riittää.
Sen sijaan, että ottaisit selvää miksi joku tekee työsi?