Miksi jotkut syö karkkia?
Kommentit (8)
On hyvää. Jollei olis niin tuskin sitä mitää paskaa suuhun tunkis ihan vaan tavan vuoks.
Koska maistuu hyvältä ja joskus tekee mieli makeaa. Kaikki karkit eivät ole automaattisesti hyviä vaan sen vuoksi, että ne ovat makeisia. En syö karkkia välttämättä edes joka viikko (tai joka toinenkaan) eli en tavasta puhuisi omalla kohdallani. Jotkut mupeltavat pullaa ja keksejä, itse syön mielummin karkkia.
Nykykarkit ovat pelkkää glukoosi-fruktoosisiirappia (rasvoittaa maksan) ja väriaineita. Tajuatteko että se mitä syötte ei ole edes sokeria vaan vieläkin pahempaa?
Mitä sitten vaikka onkin fruktoosisiirappimössöä? On hyvää. En aio lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykykarkit ovat pelkkää glukoosi-fruktoosisiirappia (rasvoittaa maksan) ja väriaineita. Tajuatteko että se mitä syötte ei ole edes sokeria vaan vieläkin pahempaa?
No karkkeja nyt ei ole tarkoituskaan syödä päivittäin tai isoja määriä kerralla. Kyllä niitä voi ihan huoletta syödä, kun muistaa kohtuuden.
Vierailija kirjoitti:
Voin suorastaan aistia kaksoisleuan tärinän siellä ja päässä kiertävät "minä sentään karppaankarppaankarppaankarppaan" -ajatukset voi melkein kuulla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin suorastaan aistia kaksoisleuan tärinän siellä ja päässä kiertävät "minä sentään karppaankarppaankarppaankarppaan" -ajatukset voi melkein kuulla. :D
Nyt meni kyllä pieleen. Syön hyvinkin paljon hiilareita mutta noita siirappeja en. Mahdollinen kaksoisleukani ei taida liittyä asiaan mitenkään. :)
Kai se on hyvää ja tapa.
Itsekin juon kahvia tavan sekä maun vuoksi, kuten syön karkkiakin