Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain hyviä ajatuksia millä piristää puolisoa arjen keskellä?

Gargoilean
17.11.2016 |

Tarvitsisin lisää ideoita, millä piristää puolison elämää!
Meillä ollut omat ongelmamme ja tuntuu että puoliso pitää nykyään enemmän kaverina kun rakkaana. Kauniimpi osapuoleni on myös loppuun palamisen partaalla töissä, jossai ei missään nimessä tahtoisi edes olla töissä! Olen yrittänyt kovasti keksiä kaikkea mahdollista,että saisin rakkautemme heräämään taas, en ole valmis luopumaan tästä naisesta! Näiden pitäisi myös mahdollisesti onnistua arjen keskellä. Oma pää alkaa lyömään tyhjää, kun tuntuu että kaikki omat ideat kohta käytetty! Kiitos jos jaksat nähdä vaivaa ja auttaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buukkaa teille yllätys viikonloppumatka johonkin kivaan paikkaan, pyydä vaan häntä varaamaan joku tietty aika kalenterissa vapaaksi sit varten. Mulla työasiat yms. shaisse unohtuu parhaiten totaalisella maisemanvaihdoksella, ja ehkä siellä reissussa saisi rentoutuneena heräteltyä sitten sitä erotiikkapuoltakin.

Ei tietenkään mikään idiootivarma eikä lopullinen ratkaisu ole, mutta ainakin mua tuollainen piristäisi ihan älyttömästi.

Itse järjestin aikoinaan miehelleni yllätysreissun Berliiniin, ja mukaan tuli "salaa" n. 10 kpl läheisimpiä ystäviämme, istuivat eräässä bierstuganissa odottamassa ihan muina miehinä, kun marssimme sisään, he olivat siis lentäneet paikalle aiemmin samana päivänä. Mieheni ilme oli kyllä näkemisen arvoinen.

Vierailija
2/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä idea jota olen ajatellut,mutta taloustilanne on hirveää taistelua eloonjäämisestä tällä hetkellä.

Olen yrittänyt tehdä arkisia asioita, laittaa ruokaa, yrittänyt opetella antamaan hierontaa, siivonnut ettei hänen tarvitse. Ja "lapsenlikkana" yritän toimia että hän saa omaa aikaa.

Myös yrittänyt saada hänet ymmärtämään että on minun mielestäni maailman paras ja kaunein nainen, näin yksityiskohtiin menemättä. En vain kohta enää keksi? Olemme muutamia vuosia sitten menneet naimisiin siis, ja ikää on vielä puolivuosikymmentä vajaa 30.

En vain ole valmis luovuttamaan naiseni suhteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla, rusetti katkiksen ympäri, kylpytakki auki: "tsädädädää!

Vierailija
4/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja tunnen tilanteen. Vaimoni on käynyt saman asian läpi. Vein hänet väkisin lääkäriin, diagnosoitiin vaikea masennus ja aloitettiin lääkitys. Siitä tilanne lähti uuteen nousuun. Noista ajoista on jo noin 10 vuotta ja edelleen ollaan onnellisesti naimisissa.

Vierailija
5/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin vielö uskoisi tuohon masennukseen, burnout alkaa kyllä varmaan olemaan parempi ilmaisu!

Vierailija
6/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep juuri tällaistä hainkin takaa, kiitos

Vierailija
7/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gargoilean kirjoitti:

Jep juuri tällaistä hainkin takaa, kiitos

Tämä siis katkarapu nerolle

Vierailija
8/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C'moon anyone..?

Vierailija
9/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta, vaahtokylpy, kynttiläillallinen... näitä ainakin naisena itse toivoisin. Joskus olisi myös ihanaa tulla kotiin valmiiseen pöytään.

Vierailija
10/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaupasta jotain pientä, josta tiedät vaimosi tykkäävän (vielä parempi, jos ei ole sun omaa herkkua), ole kiinnostunut vaimosi elämästä/tekemisistä/kiinnostuksenkohteista/ajatuksista, hanki lapsenvahti ja menkää yhdessä ulos vaikka pienimuotoisillekin treffeille. Kuulostaa, että olet jo tehnyt oikeita juttuja. Burn out /työuupumus voi aiheuttaa masennusoireita myös ihmiselle, joka ei muuten yleensä ole depressiivinen. Itse en ainakaan koe oloani kovin hehkeäksi, jos elämässä on paljon painostavia asioita päällä. Siihen ei valitettavasti aina auta edes oman kumppanin kivat ja lemmekkäät ideat vaan pikemminkin usko siihen, että vaikeudet on ohimeneviä. Älä siis syyllistä, rohkaise teennäisesti tai ole pettynyt, kun vaimo ei piristykään, vaan kuuntele ja kannusta tarvittaessa hakemaan apua.

Vierailija
11/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaupasta jotain pientä, josta tiedät vaimosi tykkäävän (vielä parempi, jos ei ole sun omaa herkkua), ole kiinnostunut vaimosi elämästä/tekemisistä/kiinnostuksenkohteista/ajatuksista, hanki lapsenvahti ja menkää yhdessä ulos vaikka pienimuotoisillekin treffeille. Kuulostaa, että olet jo tehnyt oikeita juttuja. Burn out /työuupumus voi aiheuttaa masennusoireita myös ihmiselle, joka ei muuten yleensä ole depressiivinen. Itse en ainakaan koe oloani kovin hehkeäksi, jos elämässä on paljon painostavia asioita päällä. Siihen ei valitettavasti aina auta edes oman kumppanin kivat ja lemmekkäät ideat vaan pikemminkin usko siihen, että vaikeudet on ohimeneviä. Älä siis syyllistä, rohkaise teennäisesti tai ole pettynyt, kun vaimo ei piristykään, vaan kuuntele ja kannusta tarvittaessa hakemaan apua.

Tämäpä hankalaa, melkein kaikki ilmitulleet ideat on käytetty, paitsi irroittelumatka ja vaahtokylpy, rahaa vaan ei ole ja ammekkin puuttuu! Ehkä kyse sitten vaan on siitä että vaikeudet vievät mielessä tällä hetkellä voiton! Ehkä uskallan hyvällä omallatunnolla ajatella että olen mahdollisuuksien puitteissa melkein kaiken tehnyt mitä pystyn! Ehkä tämä tästä helpottaa?

Vierailija
12/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisiko se irrottelumatka vaikka omien tai puolison vanhempien mökille? Isovanhemmat tietysti lapsenvahdeiksi kotiin.

Vierailija
13/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei pysty kuin olemaan rinnalla, elleivät ongelmat sitten johdu jostain ilmeisistä jännitteistä teidän parisuhteessa. Miehillä varsinkin on usein hyvää tarkoittavasti sellainen Mr Fix-it -asenne, mutta joskus on vain pakko antaa ajan kulua ja kuunnella pikemmin kuin tehdä. Musta tärkeintä on, ettet muutu välinpitämättömäksi, vaikka vastakaiku ei juuri nyt olisikaan suurta. Tämä siis, mikäli vaimosi ei varsinaisesti kohtele sinua huonosti, mistä ei ainakaan puheidesi perusteella ole kyse.

Vierailija
14/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei pysty kuin olemaan rinnalla, elleivät ongelmat sitten johdu jostain ilmeisistä jännitteistä teidän parisuhteessa. Miehillä varsinkin on usein hyvää tarkoittavasti sellainen Mr Fix-it -asenne, mutta joskus on vain pakko antaa ajan kulua ja kuunnella pikemmin kuin tehdä. Musta tärkeintä on, ettet muutu välinpitämättömäksi, vaikka vastakaiku ei juuri nyt olisikaan suurta. Tämä siis, mikäli vaimosi ei varsinaisesti kohtele sinua huonosti, mistä ei ainakaan puheidesi perusteella ole kyse.

Ei kohtele huonosti,ei alkuunkaan!

Enemmän kyse juuri siitä vastakaiusta, en ole tästä loukkaantumassa,tai mitään, ajatus vain heräsi jos en ole tehnyt tarpeeksi.

Ja tuo mökki idea voisi periaatteessa toimia,ehkä!

Vierailija
15/15 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin että jo se että toinen kysyy ja oikeasti kuuntelee päivän kuulumiset on iso asia.

Esimerkkejä mistä minä olen ilahtunut mieheni tekemänä

- oli polttanut cd-levyn jossa rakkauslauluja ja meille tärkeitä kappaleita

- tuo kaupasta yllättäen juuri minun lemppari karkkiani

- tuo viltin kun huomaa että minulla kylmä sohvalla

- tankkaa autoni ja laittaa sen lämmitykseen kun tietää että olen lähdössä autolla jonnekin

- on käynyt tapaamassa auton ikkunat kun olen lähdössä

- muistuttaa että olenko muistanut laittaa tallennukseen lempiohjelmaani joka alkaa kohta

- tuo puolet viimeisestä suklaa palasta minulle, tekee minullekin leipää samalla kun itselleen

- lämmittää saunan meille jos huomaa että olen kylmissäni/väsynyt

Siis sellainen yleinen välittäminen ja toisen huomioiminen.

Tsemppiä ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi