Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin löytää normaalin yh-äidin vakavaan seurustelusuhteeseen?

Vierailija
16.11.2016 |

Ei mitään teiniäitiä vaan aikuisen 30+.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri yh?

Vierailija
2/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "normaali"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isolla osalla yli kolmikymppisistä naisista on lapsia, myös niillä vapailla.

Vierailija
4/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri yh?

Pedo haluaa äidin ja lapset.

Vierailija
5/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali on aika laaja käsite. Minäkin pidän itseäni normaalina, koska käyn töissä, hoidan lapsen, koti on siisti ja ruokaa kaapissa, ei ole velkaa, ystäviä on muutama ja sitä rataa. Vaan kun kerron taustani, niin tulee hiljaista. Lapsuudenperheeni jätti minulle monet traumat, joiden läpi rypeminen oli jokseenkin vaiherikasta. Huomaan ajaytelevani asioista usein eri tavalla kuin muut eli en kai sitten ole normaali.

Vierailija
6/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pedo. Exä ei aikoinaan halunnut lapsia kuten en minäkään. Nyt olen 46 ja liian vanha tekemään lapsia. Mutta nyt kaipaisin mahdollisuutta olla edes isäpuoli ja olla mukana lapsen kehityksessä ja elämäntilannekin antaisi tähän hyvät mahdollisuudet.

Normaalilla tarkoitan naista joka elää suunnilleen tavallista elämää ja on jokseenkin tervepäinen.

ap

Vierailija
7/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika isolla osalla yli kolmikymppisistä naisista on lapsia, myös niillä vapailla.

Paitsi ettei kaikki eronneet,lapset omaavat naiset ole silti yksinhuoltajia.Toim.huom.

Vierailija
8/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri yh?

Ei onneksi kaikki yh-äitejä etsivät ole pedareita. Voi olla vaikka isejä itsekin tai muuten vaan lapsista tykkääviä.

Kannattaa toki pitää mielessä, että noita sairaitakin on joukossa.

Vierailija
9/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lähi-ja etä-äitien sorsimista!

Vierailija
10/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali on aika laaja käsite. Minäkin pidän itseäni normaalina, koska käyn töissä, hoidan lapsen, koti on siisti ja ruokaa kaapissa, ei ole velkaa, ystäviä on muutama ja sitä rataa. Vaan kun kerron taustani, niin tulee hiljaista. Lapsuudenperheeni jätti minulle monet traumat, joiden läpi rypeminen oli jokseenkin vaiherikasta. Huomaan ajaytelevani asioista usein eri tavalla kuin muut eli en kai sitten ole normaali.

Juuri tuo voisi olla määritelmäni normaalista noin suurinpiirtein.

ap

Vierailija
11/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pedo. Exä ei aikoinaan halunnut lapsia kuten en minäkään. Nyt olen 46 ja liian vanha tekemään lapsia. Mutta nyt kaipaisin mahdollisuutta olla edes isäpuoli ja olla mukana lapsen kehityksessä ja elämäntilannekin antaisi tähän hyvät mahdollisuudet.

Normaalilla tarkoitan naista joka elää suunnilleen tavallista elämää ja on jokseenkin tervepäinen.

ap

Ethän sinä nyt vielä liian vanha ole! Ennen viittäkymppiä ehtii vielä. Ellet sitten koe terveyttäsi jotenkin huonoksi?

Vierailija
12/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri yh?

Ei onneksi kaikki yh-äitejä etsivät ole pedareita. Voi olla vaikka isejä itsekin tai muuten vaan lapsista tykkääviä.

Kannattaa toki pitää mielessä, että noita sairaitakin on joukossa.

Sen verran voin kertoa että valmennan junnuja, eli minusta on tehty poliisin toimesta tarkastus ettei taustalla ole mitään valmennusta estävää.

Vierailija
13/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä. 32v ja 2 alle 7-vuotiasta lasta löytyy. Panostan ulkonäkööni, olen työssäkäyvä ja harrastan tanssimista, ruuanlaittoa, kitaransoittoa ja taidemaalausta. Olen iloinen, rohkea ja puhelias, tunteellinen nainen. AMK-tutkinto löytyy ja jonkin verran yliopisto-opintoja. Kaipaan elämääni uskollista (tähän kaatui edellinen suhde), hellää, luotettavaa, avointa, huumorintajuista, kilttiä ja fiksua miestä. Toivoisin, että mies osaisi puhua tunteistaan ja ajatuksistaan ja olisi henkisesti tasapainossa ja ottaisi vastuuta omista teoistaan ja olisi kykenevä selviytymään kriiseistä, vaikka ulkopuolista apua vastaanottamalla.

Vierailija
14/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani normaali. En ole epätasapainoinen, en kärsi mielenterveysongelmista. Hoidan kaikkea itse, on oma asunto ja asuntolaina, vakituinen työ. Saan toki usein kuulla, että miten noin "hyvä" nainen on sinkku (yh-äiti, ja yksi pian 15v tosi kiltti tyttö). Jotenkin tämä stressaa miehiä, en kelpaa koska olen heidän mielestä liian täydellinen. Tämä ei toki ole oma kokemukseni.. En tästä syystä jaksa enää nettideittejä enkä ole koskaan viihtynyt baareissa... Eli vastaukseni kysymykseen on ettet löydä koska olen (ja varmaan moni muukin) vain kotona...

Vierailija
15/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun sisko on 39, 2 lapsen yh, omillaan toimeentuleva, kaunis ja kai voisi normaaliksi sanoa. Ainoa ongelma on ex, joka välillä keksii kaikkea kiusaa.

Löytyy eliittisinkku-palvelusta.

Vierailija
16/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä kai. Jos minä alkaisin miestä etsiä, niin netti olisi ainoa vaihtoehto. Kapakasta en enää etsisi kun siellä on vaan juoppoja ja reppanoita.

Enpä silti taida edes yrittää. Ei ole aikaa treffeille.

Vierailija
17/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ethän sinä nyt vielä liian vanha ole! Ennen viittäkymppiä ehtii vielä. Ellet sitten koe terveyttäsi jotenkin huonoksi?

En halua että olen vanha ukko kun lapseni on parikymppinen ja aloittaa oman elämänsä. Kunto on vielä ihan hyvä mutta toisaalta menetin alkuvuodesta vielä parempikuntoisen ystäväni joka oli 51, eli sitä ei koskaan tiedä paljonko meillä on aikaa.

Vierailija
18/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-ryhmän paikka. Yh-äipät for men.

Vierailija
19/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä. 32v ja 2 alle 7-vuotiasta lasta löytyy. Panostan ulkonäkööni, olen työssäkäyvä ja harrastan tanssimista, ruuanlaittoa, kitaransoittoa ja taidemaalausta. Olen iloinen, rohkea ja puhelias, tunteellinen nainen. AMK-tutkinto löytyy ja jonkin verran yliopisto-opintoja. Kaipaan elämääni uskollista (tähän kaatui edellinen suhde), hellää, luotettavaa, avointa, huumorintajuista, kilttiä ja fiksua miestä. Toivoisin, että mies osaisi puhua tunteistaan ja ajatuksistaan ja olisi henkisesti tasapainossa ja ottaisi vastuuta omista teoistaan ja olisi kykenevä selviytymään kriiseistä, vaikka ulkopuolista apua vastaanottamalla.

Kiellän 32-vuotiasta flirttailemasta 46-vuotiaan vanhan kääkän kanssa.

Vierailija
20/20 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi