Paypalista tietävät, apua
eli yks myyjä palautti yli viikko sitten n. 5 puntaa mulle paypalin kautta, mutta on edelleen "pending"-tilassa. Mitä meinaa ja miksi noin kauan jahkailee?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Okei, tuossa voi olla monta syytä.
Ensinnäkin onko sulla tili PayPalissä yksistään vai onko myös luottokortti ja sen numero rekisteröity?
Mistä maasta maksu on tulossa? Missä muodossa?
Mulla on paypalissa luottokortti ja numero rekisteröitynä. Briteistä tulee puntina. Meneeköhän tossa vielä kauan vai onko ees tulossa :D?
Yleensä tuo tarkoittaa että maksu on tulossa myyjältä. Tuo viisi euroahan on vain merkintä että tilille on tulossa se raha, ei tieto että raha on (jo) tullut PayPaliin.
Toisaalta tietääkseni, jos sulla on luottokortti sinne rekisteröitynä maksavat summan omistaan sinulle suoraan ja ottavat sitten sen myöhemmin siirtyvän maksun itselleen.
Mutta sanoisin, että odota 5 päivää maksuilmoituksen ilmestymisestä ja jos vielä on pending-tilassa, ota yhteys PayPaliin ja kysy.
Jos olet ostanut vertaiskaupasta, älä jätä palautetta myyjälle ennen kuin maksupalautus on mennyt läpi.
Yks myyjä veti hyvityksen pois, kun olin jättänyt hänelle positiivista palautetta, vaikka lupasi hyvittää.
Okei, tuossa voi olla monta syytä.
Ensinnäkin onko sulla tili PayPalissä yksistään vai onko myös luottokortti ja sen numero rekisteröity?
Mistä maasta maksu on tulossa? Missä muodossa?