Miten suhtautua (Facebook-asiaa)
Huomasin ilokseni, että yksi tuttu oli liittynyt Facebookiin. Laitoin hänelle ystäväkutsun vain huomatakseni, että hän torppasi sen. Lisää kaveriksi- kohta poistui hänen kohdallaan myös kokonaan. Mitäs tällaisesta tulisi ajatella?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Miten ketään voi kaivella noi naamakirja-asiat noin kovasti? Jokainen päättäköön itse, kenet haluaa naamakaveriksi ym.
Itsekin olin facessa vain opiskelujen ajan kun koottiin sinne suljettuun ryhmään etänä tehtyjä ryhmätöitä.
Kyllä se sen verta kaivaa kun erään yhteisen harrastusjutun myötä hällä on kaikki samat tutut siellä kavereinaan mutta minä en sitten kelpaa. Ap
Mitäpä tuosta voi päätellä muuta kuin että hän syystä tai toisesta kieltäytyi pyynnöstä.
Laitoitko kutsuun viestin? Mua lähinnä hämmästyttää "tutut" jotka tunnen kaverin kautta tai vuosien takaa jotka lähettävät kutsun ilman mitään viestiä. En yleensä hyväksy niitä vaan seuraavan kerran kun nähdään mainitsen siitä. Sit voin vaikka itsekin laittaa kutsun ja viestin jos juttu sujuu.
Ei mitään. Miten ketään voi kaivella noi naamakirja-asiat noin kovasti? Jokainen päättäköön itse, kenet haluaa naamakaveriksi ym.
Itsekin olin facessa vain opiskelujen ajan kun koottiin sinne suljettuun ryhmään etänä tehtyjä ryhmätöitä.